کتاب جشن جنگ

Celebration of war
کد کتاب : 18623
شابک : 978-6222080532
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 109
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جشن جنگ اثر احمد دهقان

کتاب حاضر ده داستان کوتاه با موضوع جبهه و جنگ را دربردارد و عناوین آن ها عبارت است از: “جشن جنگ، “تانک چی ها، “رفیق، “قربانی، “بوی کافور و گلاب، “آخرین زمستان جنگ، “نشانه، “بی مروت، “تک تیرانداز و “فراموشی"

کتاب جشن جنگ

احمد دهقان
احمد دهقان (۱۳۴۵ در کرج) داستان‌نویس معاصر ایرانی است که داستان‌های متعددی در زمینه جنگ ایران و عراق نوشته‌است.احمد دهقان در سال ۱۳۴۵ ه‍.ش در کرج متولد شد. دهقان سال ۱۳۶۸ وارد دانشگاه شد و در رشته مهندسی برق تحصیل کرد. سپس در رشته علوم اجتماعی ادامه تحصیل داد اما در نهایت با مدرک فوق لیسانس در رشته مردم شناسی فارغ‌التحصیل شد. اولین رمانش با عنوان سفر به گرای ۲۷۰ درجه در سال ۱۳۷۵ منتشر شد. دو سال بعد همین رمان ابتدا به عنوان یکی از آثار برگزیده ۲۰ سال داستان‌نویسی ...
قسمت هایی از کتاب جشن جنگ (لذت متن)
فرمانده در حالی که می دوید و صدایش از سمت رودخانه می آمد، فرمان داد پیاده شویم. کناره های بار کامیون را گرفتیم و ریختیم پایین. چفت هم - کنار کامیون - در شانۀ خاکی جاده نشستیم تا خبرمان کنند. از جلو، سربازهای درهم شکسته و خونین و هراسان، از تاریکی شب بیرون می آمدند، تند چیزهایی می گفتند و مثل باد می گذشتند. در میان حرف هایی که از میان تاریکی می آمد، فهمیدیم سربازها و تانک های دشمن دارند پیش می آیند و نیروهای ما عقب نشسته اند و هیچ کس جلودارشان نیست. ما را آورده بودند که تا آخرین نفس جلوی دشمن بایستیم و نگذاریم از پل بگذرند. این را فرمانده همان جا به مان گفت.