کتاب بچه های کوهستان

Bache-haye Kouhestan
(خاطرات سید رضا موسوی)
کد کتاب : 18630
شابک : 978-6000302009
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بچه های کوهستان اثر احمد دهقان

سربازانی که به خاطر ما جنگیدند، امروز بعضی شان می نویسند، بعضی شان ساکت اند، بعضی شان هم می گویند که چه کرده اند و چه ها که ندیده اند.
پاره ای از این نوشته ها و حرف ها، می آید روی سینه سفید کاغذها و خوانده می شود. گاهی از این همه دلاوری بچه های کم سن و سال آب و خاکمان شگفت زده می شویم. گاهی هم فکر می کنیم اگر این نوجوان ها نبودند، چه بلایی سر مملکتمان می آمد؟
مجموعه کتاب های «بچه های ایران» حاصل همت و تلاش احمد دهقان است. بعضی از این کتاب ها، با گفت وگویی حضوری گردآوری شده اند و بعضی ها بر اساس خاطراتی که سال ها پیش منتشر شده، تدوین شده اند که همه اش خواندنی است. شاید در فرداهایی دور، کسانی بیایند و این خاطرات را کنار هم بگذارند و در آیینه این خاطرات، چهره نوجوان هایی را در جنگ ببینند که در پشت آن سیمای یک ملت بزرگ پیداست.

کتاب بچه های کوهستان

احمد دهقان
احمد دهقان (۱۳۴۵ در کرج) داستان‌نویس معاصر ایرانی است که داستان‌های متعددی در زمینه جنگ ایران و عراق نوشته‌است.احمد دهقان در سال ۱۳۴۵ ه‍.ش در کرج متولد شد. دهقان سال ۱۳۶۸ وارد دانشگاه شد و در رشته مهندسی برق تحصیل کرد. سپس در رشته علوم اجتماعی ادامه تحصیل داد اما در نهایت با مدرک فوق لیسانس در رشته مردم شناسی فارغ‌التحصیل شد. اولین رمانش با عنوان سفر به گرای ۲۷۰ درجه در سال ۱۳۷۵ منتشر شد. دو سال بعد همین رمان ابتدا به عنوان یکی از آثار برگزیده ۲۰ سال داستان‌نویسی ...
دسته بندی های کتاب بچه های کوهستان