کتاب فرزندپروری

Parenting
(چگونه کودکم را تربیت کنم؟)
کد کتاب : 18975
شابک : 978-9643418014
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرزندپروری اثر فریبا عربگل

تربیت کودک می تواند یک کار بسیار لذت بخش و پر ارزش باشد. داشتن فرزندی شاد و سالم با رفتار اجتماعی خوب می تواند بسیار شیرین و رضایت بخش باشد. اما چگونه است که برخی از والدین تا این حد از نقش والدین خود خسته شده اند؟ پس از تولد فرزند خود دچار اضطراب، افسردگی و عصبانیت می شوند و از تولد فرزند و به طور کلی ازدواج خود اظهار پشیمانی و پشیمانی می کنند. احساس شکست و ناتوانی وجودشان را فرا می گیرد و از خود می پرسند: تقصیر کیست؟ از چه کجا اشتباه کرد؟ به نظر می رسد عوامل زیادی در ایجاد و تداوم مشکلات رفتاری کودکان دخیل هستند، عواملی مانند طبیعت کودک، محیط خانواده و جامعه.
اما آنچه در این کتاب گنجانده شده و قصد دارد به والدین و خانواده کمک کند تا فراز و نشیب های تربیت فرزندان خود را به راحتی و با آرامش و تسلط بیشتر پشت سر بگذارند، تغییراتی است که می توانیم در محیط خانواده خود ایجاد کنیم و باید خود را تغییر دهیم. روش ها و الگوهای فرزندپروری به گونه ای است که هم احساس رضایت و کفایت بیشتری داشته باشیم و هم فرزندانمان با احساس شادی و نشاط به حد نهایی رشد و خودشکوفایی برسند و در نهایت فرصتی برای فرزندانمان فراهم شود تا بتوانند بتوانند. از تمام استعدادهای خود استفاده کنند و از توانایی های بالقوه خود استفاده کنند، با ضعف ها و ناتوانی های خود روبرو شوند یا آنها را بپذیرند. به امید آن روز.

کتاب فرزندپروری

فریبا عربگل
فریبا عربگل متولد 1345 ایران، پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی و تخصص روان‌پزشکی از دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان، موفق به اخذ بورد فوق تخصص روان‌پزشکی کودک و نوجوان از دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی شد. ایشان با 7 سال سابقه، استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی هستند، در بیمارستان امام حسین (ع) به درمان بیماران می‌پردازند و به‌عنوان دبیر انجمن روان‌پزشکان کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند.
دسته بندی های کتاب فرزندپروری