کتاب هر زندگی یه قصه است

Har Zendegi Ye Ghesse-ast
(مجموعه داستان)
کد کتاب : 19791
شابک : 978-9643377823
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 183
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب هر زندگی یه قصه است اثر قاسمعلی فراست

«هر زندگی یه قصه است» مجموعه­ای از تازه­ترین و متفاوت­ترین داستان­های قاسمعلی فراست، نویسنده و منتقد در حوزه ادبیات داستانی است که به تازگی از سوی کتاب نیستان منتشر شده است.
فراست که پیش از این و در ژانر داستان بلند، دل­مشغولی­های خود را در عرصه داستان­نویسی به ویژه با نگاه اجتماعی به اثبات رسانده بود؛ در این مجموعه داستان با چرخشی در نظرگاه خود به سراغ روایتی تام و تمام و خالص از جامعه­ای ناهمگون برای مخاطبان شهری رفته است. به عبارت ساده­تر فراست در این مجموعه داستان نه تنها شهری به مخاطب و کشف سوژه­هایش نگاه نمی­کند، بلکه دیدگاهش جهان­شهری و وسیع­تر از قلمرو جغرافیای ساختاردهنده به داستان­نویسی مدرن شهرزده معاصر است.

کتاب هر زندگی یه قصه است

قاسمعلی فراست
قاسمعلی فراست(متولد 1338 روستای فیلاخص گلپایگان )، نویسنده، داور جشنواره‌های متعدد داستان‌نویسیو مدیر فرهنگی است.اما او بیش از همه به عنوان آغازگر نسل جدید نویسندگان جنگ شهرت دارد.فراست چندین رمان و مجموعه داستان با مخاطب نوجوانان و بزرگسالان نوشته که برخی از آن‌ها جوایزی را نصیب او کرده‌است. رمان نخل‌های بی‌سر از مشهورترین آثار فراست با موضوع جنگ ایران و عراق است. این رمان که بعد از رمان زمین سوختة احمد محمود منتشر شد، از اولین آثار جنگی ادبیات داستانی ایران به ...