کتاب استراواگانزا 1

City of Masks
(شهر نقاب ها)
کد کتاب : 20355
مترجم :
شابک : 978-6222040048
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 277
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب استراواگانزا 1 اثر ماری هافمن

تصور کنید یک لحظه در رختخواب بیمار هستید و لحظه ای دیگر به دنیایی که مملو از فریب، دسیسه و زرق و برق است منتقل می شوید. این دقیقا همان چیزی است که برای لوسین اتفاق می افتد. لوسین در یک کشف گزنده، متوجه می‌شود که او در واقع یک «استراوگانته» است - کسی که با کمک یک طلسم می‌تواند خود را در زمان و مکان حمل کند. اما این همه چیز نیست - در دنیای تازه کشف شده او به نظر می رسد که او برای نجات شهر، بلزا، از فاجعه ضروری است.

جذابیت، درخشانی، دسیسه‌های سیاسی و خیانت، یک دوشس خواستار و مستبد و لطافت - مری هافمن همه این‌ها و موارد دیگر را برای خلق دنیای شگفت‌انگیز قرن شانزدهم ترکیب کرده است. با الهام از ونیز، این شهر مملو از غنای فوق العاده ای است که تمام حواس را لمس می کند.

کتاب استراواگانزا 1

ماری هافمن
ماری لاسیتر هافمن (متولد 1945) نویسنده و منتقد انگلیسی است. وی تاکنون بیش از 90 کتاب منتشر کرده است که مخاطبان آنها از کودکان تا بزرگسالان متفاوت است. یکی از آثار مشهور او کتاب کودک Amazing Grace است که یک پرفروش از نیویورک تایمز با 1.5 میلیون نسخه و یک فینالیست برای مدال کیت گرینوی در سال 1991 بود. از سال 2002 تا 2012 ، او سریال داستانهای نوجوان Stravaganza را نوشت.
قسمت هایی از کتاب استراواگانزا 1 (لذت متن)
کم کم داشت احساس بدی نسبت به دیدارهای شبانه از آن شهر پیدا می کرد. موقعیت در آنجا مدام خطرناک تر می شد. فقط مسئله ی شانس و اصل غافل گیری بود که لوسین را به قهرمان ماجرای ترور تبدیل کرده بود و نه یکی از قربانیان آن. در این فکر بود که اگر در بلزا خنجر می خورد، چه بلایی سر بدنش در این دنیا می آمد. مادر و پدرش به اتاقش می آمدند و او را غرق خون و مرده می دیدند؟ تخیلاتش وحشتناک تر شدند. اگر در لندن شروع به تحقیق درباره ی قاتل می کردند؟ هیچ قاتلی پیدا نمی شد و او به بخشی از آمار تبدیل می شد؛ یکی از چندین پرونده ی قتل حل نشده. و بدنش در بلزا چه؟ ناپدید می شد؟ اگر قاتل موفق می شد، اصلا کسی می فهمید که در دفاع از دوشس کشته شده است؟