کتاب برف و شیروانی داغ

Barf va Shirvani-e Dagh
کد کتاب : 21477
شابک : 978-9643518783
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 103
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برف و شیروانی داغ اثر محمدهادی کریمی

این کتاب دفتر شعرهای محمدهادی کریمی، فیلمنامه نویس و کارگردان سینماست که قطعاتی از اشعار او در فیلم هایش از زبان نقش آفرینان خوانده شده است. محمدهادی کریمی که فارغ التحصیل پزشکی است، فعالیت هنری اش را در سال 1376 با نگارش فیلم «ساغر» به کارگردانی سیروس الوند آغاز کرد. از دیگر فعالیت های وی میتوان به مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریات «تصویر روز» و «سینما جهان» اشاره کرد.
از جمله فعالیت های جشنواره ای وی: جایزه اول بهترین نقد هنری از دومین جشنواره مطبوعات، برنده جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم «مارال» از ششمین جشنواره فیلم کرالا و همچنین برنده جایزه ادبی سووران چاکرام برای فیلم «مارال» از هند، کاندیدای دریافت سه سیمرغ بلورین برای فیلم «برف روی شیروانی داغ» در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر دوره بیست و نهم و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم «آدمکش» از دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی تورنتو است.

کتاب برف و شیروانی داغ

محمدهادی کریمی
محمدهادی کریمی (زاده ۱۵ شهریور ۱۳۵۳ - تهران) پزشک، فیلمساز، نویسنده و شاعر ایرانی است. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریات تصویر روز و سینما جهان اشاره کرد، وی مدرس فیلمنامه‌نویسی و عضو شورای داوری و هیئت انتخاب جشنواره‌های فیلم فجر، کودک، مقاومت، یاس، سلامت و جشنواره‌های موضوعی دیگر بوده‌است. کتاب شعر او با نام برف و شیروانی داغ در سال ۱۳۹۳ توسط نشر معتبر نگاه عرضه شد و در کمتر از یک سال به چاپ چهارم رسید. وی در سومین دوره جشنواره مط...
دسته بندی های کتاب برف و شیروانی داغ