کتاب من گاستون خوشحال هستم

Les émotions de Gaston - Je suis joyeux
کد کتاب : 22960
مترجم :
شابک : 978-6004626279
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب من گاستون خوشحال هستم اثر اورلی شین شوشین

کتاب "من گاستون خوشحال هستم"، اثری از نویسنده‌ی اورلی شین شو شین، داستانی دوست‌داشتنی و مفرح درباره‌ی اسب تک‌شاخ کوچولو را به تصویر می‌کشد. این داستان به زیبایی نشان می‌دهد که گاستون، اسب تک‌شاخ، وقتی خوشحال است،این احساس خوب را با همه به اشتراک می‌گذارد. این کتاب، به خوانندگان کودک و نوجوان فرصتی عالی می‌دهد تا با احساسات و حالات مختلفی که در دوران کودکی‌شان تجربه می‌کنند، آشنا شوند.

داستان زندگی گاستون در روزی که مدرسه تعطیل بود، آغاز می‌شود. در آن روز، گاستون به شدت خوشحال بود و این به او امکان می‌داد که هر کاری که دوست دارد، انجام دهد؛ از خوردن صبحانه با آرامش تا بازی و خوابیدن به‌راحتی. اما آیا همه در اطراف او هم خوشحال هستند؟ گاستون تصمیم می‌گیرد که با اقداماتی کوچک، مامان، بابا و مادربزرگش را هم خوشحال کند. حالا سوال اینجاست: گاستون چه اقدامی می‌کند تا دل عزیزانش را گرم کند؟ برای پیدا کردن پاسخ به این سوال، داستان دل‌نشین "من گاستون خوشحال هستم" را دنبال کنید.

این داستان معصومانه، کودکان را با تنوع احساسات و حالاتی که در دوران کودکی تجربه می‌کنند، آشنا می‌کند. اسب تک‌شاخ گاستون، مانند انسان‌ها، لحظات خوشحالی و ناراحتی را تجربه می‌کند. توانایی ویژه‌ای که گاستون دارد، تغییر رنگ یال‌هایش است؛ با توجه به احساساتی که درونش می‌پیچد، یال‌ها به رنگ‌های مختلفی مانند آبی، صورتی، سبز و زرد تغییر می‌کنند.

این کتاب بازی‌آموز و آموزشی برای کودکان در رده‌ی سنی 3 تا 7 سال است و از طریق داستان دل‌نشین گاستون، به آموزش و تقویت هوش‌های احساسی کودکان کمک می‌کند.

کتاب من گاستون خوشحال هستم

اورلی شین شوشین
اورلی شین شوشین (Aurélie Chien Chow Chine) متولد پاریس، به مدت 10 سال در انیمیشن به عنوان انیمیشن ساز کار کرد. سپس او عاشق روش درمانی نفس شناسی شد که آن را مهربان و خیرخواهانه می داند. وی که قبلاً دارای اطلاعات و ارتباطات کارشناسی ارشد در سوربن نوول با ماژول روانشناسی کودک بود، به مدرسه رفت تا یک دوره را در مؤسسه آموزش روانشناسی در پاریس دنبال کند.