کتاب من دوست دارم

Man Doost Daram
سلام کلاس اولی ها 5
کد کتاب : 23281
شابک : 978-9643372408
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب من دوست دارم اثر داریوش صادقی

"من دوست دارم"، جلد پنجم از مجموعه "سلام کلاس اولی ها" به قلم "داریوش صادقی" و "فاطمه ندافی" است.
دانش آموزان کلاس اولی پس از شروع مدرسه و یادگیری چند حرف از الفبای فارسی، می‌توانند با استفاده از کتاب‌های این مجموعه، استعدادها و مهارت‌های خود را در خواندن داستان‌های آسان، ارتقا ببخشند. "سلام کلاس اولی ها" با ویژگی‌های متمایز خود، به دانش‌آموزان کلاس اولی کمک می‌کند تا نخستین تجربه‌ی خود را با خواندن قصه‌ها و شعرهای زیبا، ثبت کنند.
این کتاب‌ها به کودک این امکان را می‌دهند که مهارت‌های خواندن خود را با اطمینان و اعتماد به نفس نشان دهد. در پایان کتاب "من دوست دارم" از "داریوش صادقی" و "فاطمه ندافی"، همچون باقی کتاب‌های این مجموعه، بازی‌های آسان با حروف و کلمات، با هدف افزایش توانایی خواندن، شناسایی کلمات و تطبیق آنها با تصاویری که "فرهود فرمند" برای کتاب طراحی کرده، ارائه شده است و امر آموزش از این طریق برای کودک به سرگرمی تبدیل شده است. همچنین دایره‌ی کلمات کودک با خواندن این کتاب گسترش پیدا کرده و ظرفیت ذهنی او برای درک رابطه بین تصویر و متن و همچنین نوشتن واژه‌ها، افزایش می‎یابد.
در کتاب "من دوست دارم"، الفبایی که کودک تا کنون آموخته، در قالب شعرهایی کوتاه، زیبا و ساده مرور می‎شود و در هر شعر، حرف خاصی وجود دارد که با رنگ قرمز مشخص گردیده است. شعر "من دوست دارم" در پایان کتاب، درباره‌ی اعضای خانواده است و با بهره‌گیری از همان حروف، سروده شده است. "من دوست دارم" تجربه‌ای دلپذیر از خواندن اشعار ساده و دارای وزن را برای نخستین بار، به کودک هدیه می‌‎دهد.

کتاب من دوست دارم

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...