کتاب ترس بد است

Tars Bad Ast
سلام کلاس اولی ها 2
کد کتاب : 23271
شابک : 978-9643372415
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ترس بد است اثر داریوش صادقی

کتاب "ترس بد است" نوشته‎ی "داریوش صادقی" و "مریم ماستری"، دومین جلد از مجموعه‌ی "سلام کلاس اولی ها" از انتشارات نیستان است که همچون دیگر کتاب‌های این مجموعه در شانزده صفحه، روان‌خوانی حروف الفبا را در قالب یک داستان آموزنده و جذاب، امکان‌پذیر کرده است. برای کودکان نوآموز که تازه به پایه‌ی اول دبستان ورود کرده‌اند و با حروف الفبا آشنا شده‌اند، خواندن داستان، یک تجربه‌ی چالش‌برانگیز جلوه می‌کند. اما مجموعه‌ی "سلام کلاس اولی ها"، با بهره‌گیری از رویکردی بازی‌گونه و کودکانه، این امکان را به والدین، آموزگاران و کودکان می‌دهد تا به اولین روزهای آشنایی کودک با حروف الفبا، به چشم یک تجربه‌ی شاد و عاری از اجبار نگاه کنند. داستان "ترس بد است"، با ارائه‌ی جملات کوتاه، خط داستانی جذاب و تصاویر رنگارنگی که "فرهود فرمند" برای آن طراحی کرده است، میل نوآموز را به یادگیری چند برابر می‌کند و آموزش الفبا و خواندن به جای اینکه یک ضرورت دشوار به حساب بیاید، یک تفریح دوست‌داشتنی جلوه می‌کند که کودک مشتاقانه به سوی آن می‌شتابد.
"داریوش صادقی" و "مریم ماستری" این بار در داستان "ترس بد است"، قصه‌ی یک مرد ماهیگیر را تعریف می‌کنند. ماهیگیری که حین کار ناگهان به وجود سوسمار عظیم‌الجثه‌ای پی می‌برد و با شنا‌ کردن از آب بیرون می‌آید. او منتظر فرصت مناسب می‌نشیند تا سوسمار را گیر بیاندازد اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد. این کتاب علاوه بر اینکه یک قصه با پیامی مثبت و آموزنده را در ذهن کودک ماندگار می‌کند، اعتماد به نفس او را از طریق خواندن تدریجی و پله به پله‌ی داستان بالا می‌برد و کلمات جدیدی را نیز به او می‌آموزد.

کتاب ترس بد است

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...