کتاب دزد بانک

Dozd-e Bank
سلام کلاس اولی ها 6
کد کتاب : 23282
شابک : 978-9643372576
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب دزد بانک اثر داریوش صادقی

"دزد بانک‌" داستانی است از "داریوش صادقی"‌ و "مریم ماستری" که تصویرسازی آن توسط "فرهود فرمند" صورت گرفته است. این کتاب که به مجموعه‌ی "سلام کلاس اولی ها" تعلق دارد، ششمین مجلد از این مجموعه است که برای تقویت روان‌خوانی و کتابخوانی در کودکان منتشر شده است.
"سلام کلاس اولی ها 6" که "دزد بانک" نام گرفته، یک قصه‌ی مهیج است که به کودک آموزش می‌دهد، هر کار بدی، نتیجه‌ی بدتری را به دنبال دارد. در این قصه، یک مرد از اتوبوس پیاده می‌شود و به داخل بانک می‌رود. مرد پس از ورود به بانک سلاحش را بیرون آورده و با ترساندن بقیه و ایجاد وحشت، پول‌های بانک را دزیده و پا به فرار می‌گذارد. حین فرار مرد، یک پیرمرد شروع به داد و فریاد می‌کند و دزد فراری، توسط پلیس مورد تعقیب قرار می‌گیرد. در همان نزدیکی‌ها، یک پسربچه در حال توپ‌بازی است که به طرز جالبی، باعث دستگیری "دزد بانک" می‌شود. اما اینکه چطور این اتفاق می‎افتد را باید در کتاب "دزد بانک" از "داریوش صادقی" و "مریم ماستری" بخوانید.
کتاب "دزد بانک" به کودکان کلاس اولی اجازه می‌دهد تا با واژه‌ها و حروف بازی کنند و این بازی‌های آسان، با هدف مشخصی طراحی شده است. از سوی دیگر، با نقاشی‌های زیبایی که "فرهود فرمند" برای این کتاب طراحی کرده، نوآموز به ارتباط تصاویر با نوشته‌ها پی می‌برد و از طریق نقش و رنگ، یادگیری حروف و لغات برایش لذت‌بخش‌تر می‌شود. این کتاب نقش پلیس را در جامعه به تصویر کشیده و برجسته‌سازی می‌کند و با شناساندن عمل بد به کودک، نتیجه‌ی رفتارهای غیرقانونی را نیز به او می‎آموزد.

کتاب دزد بانک

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...
قسمت هایی از کتاب دزد بانک (لذت متن)
مردی از اتوبوس پیاده و وارد بانک می شود . اسلحه اش را بیرون می آورد و با ایجاد وحشت پول های بانک را می دزدد و فرار می کند . پیرمردی شروع به فریاد زدن می کند . دزد فرار می کند و پلیس به تعقیب او می پردازد . پسر بچه ای که در آن نزدیکی توپ بازی می کند عامل دستگیری دزد می شود و...