کتاب آسان بخوانیم 4

Read easily
روان خوانی کلاس اول دبستان
کد کتاب : 101682
شابک : 978-9643376659
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آسان بخوانیم 4 اثر داریوش صادقی

مجموعه کتابهای آسان بخوانیم برای دانش آموزان کلاس اول نوشته شده است که تازه توانسته اند با حروف الفبای فارسی آشنا شوند و به دنبال کتابهایی می گردند که با تعداد محدودی از حروف نوشته شده باشد.
در هر کتاب از این مجموعه ۵ داستان زیبا با محتوای آموزشی، اخلاقی، علمی و … گنجانده شده است، که بر اساس پیشرفت دانش آموزان کلاس اول دبستان هر داستان از حروف جدیدتر و تعداد لغات بیشتری تشکیل شده است.
مجموعه چهار جلدی روان‌خوانی کلاس اول (آسان بخوانیم) شامل داستان‌هایی ساده و روان می‌باشد. کودکان کلاس اول هر ماه تعدادی از حروف الفبای فارسی را یاد می‌گیرند و می توانند کتاب های مربوط به آن حروف را به راحتی بخوانند. جلد اول و دوم کتاب آسان بخوانیم با ۱۴ حرف الفبای فارسی نوشته شده است و کلاس اولی‌ها تا پایان ماه آبان و آذر می‌توانند به راحتی داستان‌های آن را بخوانند. جلد سوم و چهارم کتاب آسان بخوانیم با تمامی حروف الفبا نوشته شده است و دانش‌آموزان کلاس اول می‌توانند در پایان ماه بهمن و اسفند از آن استفاده کنند.

کتاب آسان بخوانیم 4

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...