کتاب اولین هزار کلمه من

The Usborne First Thousand Words
کد کتاب : 77041
مترجم :
شابک : 978-9643077648
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اولین هزار کلمه من اثر استفان کارترایت

اولین هزار کلمه ‌ی من، کتاب کاربردی و دوزبانه است که همه‌ی کودکان خردسال پیش‌دبستانی و دبستانی، هرکدام به‌گونه‌‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند. در این کتاب، مجموعه‌ای از کلمات انگلیسی همراه با تصویر و معادل فارسی آن‌ها آمده است.
با جست‌وجو در تصاویر رنگی و پر از ریزه‌کاری کتاب، شرایطی فراهم می‌آید تا کودک از مرور این صفحه‌ها لذت ببرد و استفاده از کتاب را بیش‌تر شبیه سرگرمی بیابد تا فرآیندی صرفا آموزشی. این تصاویر، کودک را با محیط‌های گوناگون و اشیا و مفاهیم تازه آشنا می‌کند و سبب می‌شود که یادگیری مفاهیم و به‌خاطر سپردن آن‌ها برایش آسان شود. با این کتاب مصور، هرکودکی می‌تواند برای نخستین بار استفاده از فرهنگی دوزبانه را تجربه کند.

کتاب اولین هزار کلمه من

استفان کارترایت
استفن کارترایت (28 دسامبر 1947 - 12 فوریه 2004) تصویرگر کتاب کودکان بریتانیایی بود که بیش از 150 کتاب را به تصویر کشید که میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان فروخته شد. تصاویر او به دلیل قابل تشخیص بودن آنی و معمولاً کودکان و حیواناتی با چهره ای باز و بی گناه مورد توجه قرار گرفته اند. کارترایت در بولتون در بریتانیا به دنیا آمد و در کالج هنر روچدیل تحصیل کرد و سپس به لندن نقل مکان کرد، جایی که در مدرسه هنر سنت مارتین و سپس در کالج سلطنتی هنر آموزش دید. در طول 27 سال تصویرگری کتاب، او ارتباط تنگا...