کتاب کیف کتاب قاصدک حواستو جمع کن

Havaseto Jam Kon
(جلدهای 1 تا 12)، (12 جلدی، با جعبه)
کد کتاب : 39652
شابک : 978-9643070144
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 28
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت
تعداد جلد : 12

معرفی کیف کتاب قاصدک حواستو جمع کن اثر فهیمه سیدناصری

"کیف کتاب قاصدک حواستو جمع کن" مجموعه ای است دوازده جلدی به قلم "فهیمه سیدناصری" که برای کودکان طراحی شده است. این مجموعه ی دوازده جلدی که در قالب کتاب کار توسط انتشارات ذکر به چاپ رسیده است، مناسب جهت استفاده در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها بوده و با تصویرسازی های گیرای خود، کودک را برای مدت زمان طولانی سرگرم می کند. در هر جلد از این مجموعه، موضوعی اساسی در محوریت آموزش قرار گرفته است و با توجه به این که این آموزش از طریق رنگ آمیزی و تعامل با اشکال و تصاویر صورت می گیرد، علاوه بر کمک به خلاقیت کودک، اوقات مفرحی را برای او رقم خواهد زد. برخی از مفاهیم مهمی که مجلدهای مجموعه ی "حواستو جمع کن" به آن اختصاص داده شده، عبارت اند از: آمادگی برای نوشتار، آموزش ریاضی و شناخت اعداد که در قالب دو مجلد برای آموزش اعداد 1 تا 5 و سپس 5 تا 9 می باشد، تمرکز و دقت، مفاهیم علوم برای شناسایی محیط اطراف، طبقه بندی گیاهان، کاربرد وسایل و شناخت تفاوت و تشابه شکل ها.
این مطالب کودکان را برای تشخیص و ارتباط آماده می کنند و بارقه هایی از قصه خوانی، مهارت های استدلال، الگوبرداری و تطابق، حافظه ی بینایی و... را در ذهن آن ها روشن می کنند.
"حواستو جمع کن" از "فهیمه سیدناصری" که به صورت دوازده جلدی و در قالب کیف کتاب قاصدک برای کودکان و نونهالان قابل تهیه است، در کتاب نامه ی رشد آموزش و پرورش نیز معرفی شده و از این جهت کیفیت ممتازی را به والدینی که مشتاق یادگیری هرچه بهتر و بیشتر فرزند دلبندشان هستند، ارائه می کند.

کتاب کیف کتاب قاصدک حواستو جمع کن