کتاب جنگل برای همه

Jangal Baraye Hame
کد کتاب : 25861
شابک : 978-6226011037
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جنگل برای همه اثر نازنین عباسی

"جنگل برای همه" کتابی است به قلم "نازنین عباسی" که مورد تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور بوده و در چهل و هشت صفحه به همت انتشارات فاطمی به عرصه ی چاپ رسیده است. "جنگل برای همه" که هم قصه پردازی و هم تصویرسازی آن بر عهده ی "نازنین عباسی" بوده است، از طراحی اریگامی و عکس هایی نیز برخوردار است که به ترتیب حاصل هنر "علیرضا علاءالدینی" و "بهداد شیرمحمدی" می باشد.
این کتاب زیبا و خیره کننده که برای گروه سنی کودک و نوجوان ترتیب دیده شده است، مساله ای بنیادین و مهم را مورد بررسی قرار می دهد. این مساله که نگرانی افراد زیادی را از پیر و جوان برانگیخته، همان بحث اساسی محیط زیست است که هر انسان آگاه و دغدغه مندی را به تفکر و عمل وا می دارد. اما برای اینکه بحث محیط زیست و محافظت از آن بعدها به یک دغدغه ی مهم برای انسان تبدیل شود، نیاز است که بذر این اندیشه، در ذهن وی کاشته شود و برای این اتفاق، چه ابزاری بهتر و موثرتر از کتاب؟
"جنگل برای همه" کتابی است که با طراحی خلاقانه و نوین، کودک را با دغدغه ی محیط زیستی که او را در خود می پرورد، آشنا می کند و به وسیله ی تصاویر چشم نواز و جزییات دقیق، او را متوجه ی داستان و اصل نهفته در آن می نماید. بهره گیری از هنر اریگامی سبب شده تا این تصاویر برای کودک ملموس تر باشد و احساسات و افکار شخصیت ها راحت تر به کودک منتقل شود. به این ترتیب این کتاب علاوه بر پرداختن به یک مساله ی قابل توجه، درک بصری کودک را نیز شکوفا می کند و مهارت قصه گویی را در او تقویت می نماید.

کتاب جنگل برای همه

قسمت هایی از کتاب جنگل برای همه (لذت متن)
جنگل سرسبز و زیبا زیر آسمان آبی خودنمایی می کرد.حیوانات جنگل از این سو به آن سو می دویدند،بازی می کردند،غذا می خوردند،لانه می ساختند و در آرامش زندگی می کردند. تا این که روزی انسانی به دنبال جایی برای زندگی،پا به جنگل گذاشت شروع به ساختن خانه کرد. از آن روز به بعد همه چیز عوض شد...