کتاب این پی پی مال کیه؟

Whose Poop Is That?
کد کتاب : 26015
مترجم :
شابک : 978-6226011488
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب این پی پی مال کیه؟ اثر دارین لاند

کتاب «این پی‌پی مال کیه؟» با زبانی ساده و تصاویری جالب کمک می‌کند تا کودکان واقعیتی علمی را کشف کنند و با عملکرد سیستم‌گوارش حیوانات آشنا شوند. این کتاب درباره‌ی مواد زائدی است که جانوران از بدن خود دفع می‌کنند. در این کتاب مدفوع هفت جانور مختلف بررسی‌شده است و به مخاطب نشان‌داده می‌شود که چه اطلاعاتی را درباره‌ی جانوران می‌توان از مدفوع آن‌ها بدست آورد.
در این کتاب ضمن بیان ویژگی‌های ظاهری مدفوع جانوران گوناگون، اطلاعاتی کوتاه از این حیوانات در اختیار مخاطب می‌گذارد و در انتها، نکاتی بامزه در
این زمینه ارائه می‌دهد. همچنین در پایان‌ کتاب «این پی پی مال کیه؟» چند نکته‌ی بهداشتی و زیست‌محیطی برای کودکان نوشته‌شده است.
دارن لاند نویسنده آمریکایی کتاب «این پی‌پی مال کیه؟» در رشته‌های جانورشناسی و اکولوژی تحصیل کرده و به مطالعات درباره‌ی پستانداران علاقه دارد. لاند دارای بیست‌سال تجربه در همین زمینه در موزه‌ی ملی تاریخ طبیعی آمریکاست. این کتاب توسط انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است و مطالعه‌ی آن را به کودکان علاقه‌مند به کتب علمی، پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب این پی پی مال کیه؟

دارین لاند
دارین لاند (DARRIN LUNDE) یک متخصص موزه نظارت بر بخش پستانداران در موزه ملی تاریخ طبیعی اسمیتسونیان است. پیش از این، وی در موزه تاریخ طبیعی آمریکا کار می کرد، جایی که وی در سراسر جهان رهبری سفرهای میدانی را بر عهده داشت.