کتاب سرک کشیدن زیر پوست زمین

Peeking Underground
کد کتاب : 26637
مترجم :
شابک : 978-6000105464
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سرک کشیدن زیر پوست زمین اثر کارن لاتچانا کنی

در کتاب "سرکشیدن زیر پوست زمین"، توضیحات جامعی ارائه شده است درباره زندگی موجودات در زیرزمین، لایه‌های متعدد خاک، ریشه‌های گیاهان، سنگ‌ها، سوخت‌های فسیلی، فوران‌های آتشفشانی، سفره‌های آب زیرزمینی و آب باران. علاوه بر این، مروری نیز صورت گرفته است بر لایه‌های زیرین زمین، زیرپوسته و هسته.
کارن لاتچانا کنی نویسنده و ویراستار هندی-ایرلندی است که در نزدیکی خط استوا در گویان به دنیا آمده و در شمال در مینه سوتا بزرگ شده است. او در نیو آمستردام، تورنتو، مینیاپولیس، دوبلین، مینوث، اورگان، و رود آیلند زندگی کرده است و از مکان‌های بیشتری در ماجراجویی‌های دوردست بازدید کرده است. کنی داستان های تخیلی و غیرداستانی درباره تجربیات مهاجران و دو نژادی، اکتشافات علمی، رویدادهای تاریخی مهم و مبارزات حقوق مدنی می نویسد. او با شوهر طراح/موسیقیدان و پسر ریاضیدان/روبات سازش در مینه سوتا زندگی می کند.

کتاب سرک کشیدن زیر پوست زمین

کارن لاتچانا کنی
نویسنده و ویراستار کارن لاتچانا کنی کتابهای زیادی را برای کودکان و بزرگسالان نگاشته است. او به انواع موضوعات علمی علاقه مند است، از علم خودرو گرفته تا چرخه زندگی عنکبوت ها. کنی به همراه همسر و پسرش در مینیاپولیس مینسوتا زندگی می کند.