کتاب مجموعه سیاه دل

Inkworld Series
(3 جلدی با قاب)
کد کتاب : 26844
مترجم :
شابک : 978-6000104276
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 2140
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2003-2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 3

معرفی کتاب مجموعه سیاه دل اثر کورنلیا فونکه

مجموعه ی سیاه دل یک سه گانه از رمان فانتزی است که توسط نویسنده آلمانی کورنلیا فونکه نوشته شده و شامل کتاب های سیاه دل(2003)، طلسم سیاه دل (2005) و مرگ سیاه دل (2007) است. جلد چهارم ، با نام رنگ انتقام در دست چاپ است و انتظار می رود سال 2021 منتشر شود.
این کتاب ها شرح ماجراهای نوجوانی به نام مگی فولچارت است که وقتی می فهمد که او و پدرش ، صحافی به نام مو ، توانایی غیرمعمولی دارند که هنگام خواندن با صدای بلند شخصیت ها را از کتاب ها وارد دنیای واقعی کنند ، زندگی اش برای همیشه تغییر می کند. ماجراهای این کتاب ها که بیشتر در شمال ایتالیا و دنیای موازی آن کتاب خیالی سیاه دل می گذرد ، بیشتر تمرکز کتاب روی جادوی کتاب ها ، شخصیت ها و موجودات آنها و هنر خواندن است.
در کتاب اول یعنی سیاه دل ، مگی دوازده ساله متوجه توانایی غیرعادی خود و پدرش می شود. پدرش مو یک بار هنگام خواندن یک رمان ، چهار شخصیت کتابی با عنوان سیاه دل را زنده می کند ، از جمله داستفینگر ، حیوان خانگی اش گوین. کاپریکورن ، شخصیت شرور کتاب ؛ و باستا ، دست راست کاپریکورن . واقعی کردن شخصیت منفی داستان، اثرات مخربی دارد که سبب می شود مگی و پدرش به دنبال نویسنده بگردند و ...
در دو جلد بعدی نیز ماجرای مگی و پدرش با شخصیت های داستان ها ادامه دارد و لحظات دلپذیر و خواندنی ای را برای خوانندگان رغم می زند.
مجموعه ی سه جلدی سیاه دل مناسب نوجوانان است و توسط نشر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان منتشر شده است.

کتاب مجموعه سیاه دل

کورنلیا فونکه
کورنلیا ماریا فونکه (به آلمانی: Cornelia Funke) نویسندهٔ آلمانی است. وی در ۱۰ دسامبر سال ۱۹۵۸ میلادی در شهر دورستن (Dorsten) آلمان زاده شد. از معروف‌ترین آثار وی سه‌گانه سیاه قلب او است که در سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ (۱۳۹۱ در ایران) منتشر شد. بسیاری از کتاب‌های او در حال حاضر به فارسی و انگلیسی ترجمه شده‌اند. ژانر اصلی نوشته‌های او فانتزی و ماجراجویانه است. خانم فونکه در حال حاضر در بورلی هیلز، کالیفرنیا (Beverly Hills, California) زندگی می‌کند.بیش از ۲۰ میلیون نسخه از ک...