کتاب مرغابی کارلینه

Karlines Ente
کد کتاب : 116297
مترجم :
شابک : 978-6000105297
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مرغابی کارلینه اثر تیلده میشلز

کتاب «مرغابی کارلینه» داستان دخترکی است که در حاشیه شهر زندگی می‌کند و کارش آشغال جمع کردن است. او آشغال‌ها را از جلوی در خانه مردم جمع می‌کند و به سمساری می‌فروشد. با بزرگ‌تر شدن شهر، جلوی در هر خانه یک سطل زباله می‌گذارند و در پی آن، کامیون‌هایی که هر روز برای خالی کردن زباله می‌آیند، دیگر چیزی برای کارلینه باقی نمی‌گذارند… حالا دیگر کارلینه بیکار شده است… تا این که امیل، یک مرغابی به او می‌دهد و این مرغابی زندگی کارلینه را تغییر می‌دهد.
کتاب «مرغابی کارلینه» داستان تنهایی، امید و دوستی است. داستان دخترکی که درست در لحظه ناامیدی، مرغابی سر راهش قرار می‌گیرد، بهترین دوستش می‌شود و امید را به زندگی او بازمی‌گرداند.

کتاب مرغابی کارلینه

تیلده میشلز
تیلده میشلز (Tilde Michels) در فرانکفورت متولد شد. پس از مطالعه زبانهای خارجی، او مدتی در فرانسه و انگلستان زندگی کرد. میشلز سالهاست در مونیخ زندگی می کند، متون کودک و کتابهای تصویری می نویسد، ترجمه کرده و برای رادیو و تلویزیون کار می کند. وی در حال حاضر بیش از 30 کتاب منتشر کرده است. "پادشاه کوچک کال کال ویرش" از دیرباز یک کتاب کلاسیک برای کودکان بوده است و همچنین به عنوان نمایش تلویزیونی توسط Augsburger Puppenkiste فیلمبرداری شده است. ویرایش حاضر توسط نویسنده تجدید نظر شده و توسط هلدا گبرت ...