کتاب حسن کچل و چوپان دروغگو

Hasan Kachal Va Choupane Droughgou
سفر حسن کچل (1)
  • 20 % تخفیف
    30,000 | 24,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ذکر ذکر
    نویسنده:
کد کتاب : 86499
شابک : 978-6222370503
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب حسن کچل و چوپان دروغگو اثر مژگان شیخی

حسن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کچل را پیر و جوان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسند؛ شخصیتی تپل، کچل، تنبل و بازیگوش که بچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها خیلی دوستش دارند و قصه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زیادی از او خوانده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. ولی این دفعه حسن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کچل قصه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش با همیشه فرق دارد چوپان دروغگو را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیند. این که چطور، کجا و چگونه...می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانی همین الآن کتاب را باز کنی، آن را بخوانی و ماجراهای هیجان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انگیزش را دنبال کنی.

کتاب حسن کچل و چوپان دروغگو

مژگان شیخی
مژگان شيخی متولد سال 1341 و دارای مدرک مترجمی زبان انگليسی است. وی از سال 63 كار نوشتن را با داستان «بلبل نوک طلا و باغ آرزوها» آغاز كرد. شیخی هم در زمينه ادبيات كودكان و هم ادبيات بزرگسالان فعاليت داشته است و تاكنون بيش از 150 عنوان از كتاب‌هايش به چاپ رسيده است كه برخی از آنها برای فيلم‌های سينمايی قرارگرفته‌اند. از آثار او در زمينه ادبيات كودک می‌توان به «زندگی حضرت يوسف»، «تابستان و غاز سفيد»، «دستی برای دوستی» و «گ...
قسمت هایی از کتاب حسن کچل و چوپان دروغگو (لذت متن)
مدتی ایستاد. به دوروبر نگاه کرد. گوسفندها علف می خوردند و بع بع می کردند. احمد هم مشغول نی زدن بود. حسن کچل خیلی گرسنه اش بود. با خود گفت: «نان و کره ام را بخورم و بعد بروم جلو ببینم چه خبر است.»