کتاب از این طرف نگاه کن

Az In Taraf Negah Kon
کد کتاب : 26621
شابک : 978-6000104399
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

از این طرف نگاه کن (لاتین)
Look At This Way
(لاتین)
کد کتاب : 26851
مترجم :
شابک : 978-6000106058
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از این طرف نگاه کن اثر علی خدایی 1338

کتاب «از این طرف نگاه کن» که در اینجا یعنی وبسایت ایران‌کتاب در اختیار شما قرار گرفته است، کتاب تصویری است به نویسندگی و تصویرگری علی خدایی. این کتاب در سال 1398 سری سوم آن توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان روانه بازار کتاب شده است. این کتاب کودکانه می تواند بیش از هرچیز به عنوان یک هدیه سرگرم کننده و در عین حال آموزنده از طرف والدین به کودکانشان باشد. داستان این کتاب با یک ماجرای جذاب و عجیب غریب آغاز می‌شود. شیری در جنگل یک تابلو نقاشی عجیب را می‌بیند. کم‌کم همه حیوانات دور تابلو جمع می‌شوند و هر یک تصویری را در تابلو می‌بینند که دیگری نمی‌بیند. از اینجا به بعد خود کودک باید تصاویر را تشخیص بدهد و با وجه آموزنده کتاب همراه شود. کودک در هر صفحه باید به دنبال تصویری که یکی از حیوانات می‌گوید، بگردد و اگر موفق نشد، در صفحه بعد پاسخ آن تصویر در تابلو مشخص شده است.

کتاب از این طرف نگاه کن

علی خدایی 1338
علی خدایی، نویسنده، تصویرگر و مشاور هنری، متولد 1338 است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1365 شروع کرد و تا به حال تصویرگری بیش از 80 عنوان کتاب را انجام داده است. از جمله آثار او می‌توان به «شوخی با حیوانات»، «چی مثل چی»، «تکه کاغذهای رنگی»، «موش موشک کجایی؟»، «کلاغ مثل کلاغ»، «همین و همان»، «تو لک لکی یا دارکوب ؟»، «چی چی قاشق و قیچی»، «آ مثل آهو» و «ف مثل فیل» ...
قسمت هایی از کتاب از این طرف نگاه کن (لذت متن)
شیر در جنگل قدم می زد که به یک تابلوی نقاشی رسید. با خود گفت: «چه نقاشی عجیبی!». و با دقت به آن نگاه کرد. کم کم همه آمدند. شیر گفت: «نگاه کنید این نقاشی یک شیر را نشان می دهد.» خروس گفت: «کجاست؟ من که شیری در آن نمی بینم.»