کتاب همیشه ی همیشه دوستت دارم

I Love You Always and Forever
کد کتاب : 26942
مترجم :
شابک : 978-9643917333
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب همیشه ی همیشه دوستت دارم اثر جاناتان امت

در این کتاب «همیشه ی همیشه دوستت دارم» به موضوع دوست داشتن به عنوان یکی از مهم ترین نیازهای کودکان در زندگی اجتماعی و ارتباط با دنیای اطراف شان با شیوه ای بسیار خلاقانه پرداخته شده است.
در عین حال ازآن جایی که کودکان با شخصیت حیوانات در داستان ها و قصه ها بهتر ارتباط برقرار می کنند این کتاب با تصویرگری های زیبایی از دنیل هاوارت می تواند برای آن ها بسیار آموزنده و جذاب باشد.
داستان کتاب «همیشه ی همیشه دوستت دارم» ماجرای یک روز بازی دو موش به نام های «دم دراز» و «دم کوتاه» در جنگل است و دم دراز که بزرگ تر است تلاش می کند به دم کوتاه بیاموزد که زندگی پیوسته در تمام زمینه ها تغییرات را به دنبال دارد که گاهی خوشایند و گاهی ناخوشایند است اما ما باید تلاش کنیم با دوستی و محبت با هم زندگی کنیم.

کتاب همیشه ی همیشه دوستت دارم

جاناتان امت
جاناتان امت (Jonathan Emmett) (زاده 10 دسامبر 1965) نویسنده و طراح کتاب پاپ آپ برای کودکان انگلیس است. وی بیشتر به خاطر کتابهای تصویری خود از جمله Bringing Moon ، One Bigger و Princess و Pig (گربه) شناخته شده است. کتاب های او جوایز مختلفی از جمله جایزه کتاب کودک خانه قرمز را برای Pigs Might Fly و جایزه کتاب کودکان شفیلد برای Knickers Knicks کسب کرده است.امت همچنین چندین کتاب پاپ آپ از جمله، نجات اضطراری و Tyrannosaurus Rocks را نوشته و مهندسی کرده است.