کتاب لینالونا

Linalona
کد کتاب : 27149
شابک : 978-9644763748
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب لینالونا اثر کلر ژوبرت

داستان لینالونا درباره ی ماجرای دوستی یک دختر خردسال با آدم کوچولویی به اسم لینالوناست. این داستان فانتزی به زبانی کودکانه از مسئله ی حجاب می گوید. دوستی دخترک و لینالونا و صحبت های آن دو درباره ی حجاب با قلمی روان و زیبا این امکان را به مخاطب کم سن و سال خود می دهد تا بدون استفاده از کلمات قلمبه سلمبه با ارزش حجاب آشنا شود. نویسنده با تصویرهای زیبا و رویایی کتاب که با رنگ هایی متنوع و چشم نواز کشیده شده اند، بر جذابیت متن افزوده است.

کتاب لینالونا

کلر ژوبرت
کلر ژوبرت (Claire Jobert) نویسنده و تصویرگر، در ماه مه 1961 در پاریس به دنیا آمد. وی در یک خانواده مسیحی بزرگ شد. او در نوزده سالگی به اسلام گروید و هنگام ازدواج به ایران مهاجرت کرد. کلر ژوبرت دارای مدرک لیسانس در علوم آموزشی است.او خودش داستان هایش را تصویر می کشد. با نگاهی گذرا به آثار او، می توانید به راحتی مشغله های او را با موضوعاتی چون ایمان و دین، هویت، روابط کودکان با محیط اطراف خود و غیره درک کنید. بیشتر آثار این نویسنده برای کودکان در سنین ابتدایی است.
قسمت هایی از کتاب لینالونا (لذت متن)
«سر تکان دادم و دست انداختم دور گردنش. چه قدر خوش حال بودم که برگشته بود و دیگر اخمو نبود. پرسیدم: «چی را می خواستی به من بگویی؟» با خوش حالی گفت:«پس نامه ام را پیدا کردی!» با چشم هایم آره گفتم و دوباره پرسیدم: «چی را می خواستی بگویی؟» کلاهش را کمی جابه جا کرد و گفت: «خیلی فکر خوبی کردی که خودت را پوشاندی.» گفتم: «فکر خدا است؛ نه فکر من، ولی...» چندبار تکرار کرد: «فکر خدا... فکر خدا... اوووه!» و یک دفعه از جا پرید، انگار چیزی فهمیده باشد. اگر حرفم را قطع نمی کرد، به او می گفتم که موهای من آبی نیست؛ که این ها را فقط به خاطر خدا می پوشانم، چون خیلی دوسش دارم و می خواهم به حرفش گوش کنم؛ ولی همان موقع سوار پرنده شد و رفت. لینالونا را می گویم.»