کتاب چارخانه و خاله کشمشی (5 جلدی)(خطی)

Charkhaneh
کد کتاب : 27511
شابک : 978-9643918613
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 5

چارخانه و خاله کشمشی(۵ جلدی)(بریل)
Charkhaneh
ویژه ی نابینایان
کد کتاب : 58149
شابک : 978-6000113972
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1397
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چارخانه و خاله کشمشی (5 جلدی)(خطی) اثر طاهره ایبد

طاهره ایبد این مجموعه پنج جلدی را در فضایی کاملا خیال انگیز از تصورات کودکان از سفر، نوشته و کانون آن را با یک طراحی ویژه و در یک بسته بندی جذاب ارایه کرده است.
بر همین اساس مجموعه به هم پیوسته این پنج داستان را با عنوان های «چی بردارم، چی برندارم؟»، «می آیی بریم سفر؟»، «درخت ها کجا می روند؟»، «سفر بی سفر» و «سفر کجاست؟» یاسمن ثروتیان تصویرگری کرده است.
داستان این کتاب ها از این قرار است که یک پیرزن تنها و مهربان که همدم و فرزندی ندارد با یک قوطی پر از کشمش، با «چارخانه» (یک ماشین) زندگی می کند. روابط و ماجراهای زندگی این دو شخصیت، این مجموعه را خواندنی می کند.

کتاب چارخانه و خاله کشمشی (5 جلدی)(خطی)

طاهره ایبد
من طاهره ایبد ، زمستان سال ۱۳۴۲ در شیراز به دنیا آمدم. کودکی‌ام بدون کتاب، لابه‌لای مجله‌هایی که توی کوچه پیدا می‌کردم، گذشت. از کلاس دوم ابتدایی که خواندن و نوشتن یاد گرفتم. تنهایی و خلوتم با کتاب و دفتر ۲۰۰ برگی که توی آن می‌نوشتم، پرشد. دوره راهنمایی، تنها عضو کتابخانه تک قفسه‌ای مدرسه بودم و هر بار کتابی را که برمی‌گرداندم، ناظممان در مورد آن با من حرف می‌زد.سال اول راهنمایی که کلاس ششم امروز می‌شود، دبیر زبان انگلیسی‌مان، خانم دادور، یک م...