کتاب بازگشت هرداد

Bazgasht-e Hordad
کد کتاب : 27185
شابک : 978-9643916893
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بازگشت هرداد اثر فریبا کلهر

کتاب های فانتزی، پر از جادو و موجودات جادویی اند، کتاب هایی که این روزها نوجوانان زیادی را به خود جذب می کنند. بازگشت هرداد هم یکی از همین کتاب هاست. کتاب هایی که یک جهان جادویی را به نمایش می گذارند، جهانی که تقابل خیر و شر جنگ بین خوبی و بدی یکی از ویژگی های آن هاست.
دختری نوجوان، که دغدغه های نوجوانانه ی خود را دارد، دوست دارد پای کامپیوتر بنشیند وبه جای فکر کردن به شکست دادن غول دریاها، به مهمانی برود وخوش باشد. اما وقتی می فهمد که مادرش یک پری دریایی بوده و حالا وظیفه ی اوست که با نجات بانو هرداد، آرامش را به دریا برگرداند، دنیایش به یک باره تغییر می کند. مخاطب در این گیروداربا او همراه می شود، نگران سرنوشت قهرمانان داستان می شود، برای نجات هرداد با غول ها می جنگد و همراه او مبارزه می کند.

کتاب بازگشت هرداد

فریبا کلهر
فریبا کلهر فعالیت خود را از دهه شصت و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته‌است. او حدود سیزده سال، از بدو تأسیس سروش کودکان تا حدود سال۱۳۸۳ سمت سردبیری ماهنامه سروش کودکان را برعهده داشت و با ویژه‌نامه کودکان روزنامه همشهری که آفتابگردان نامیده می‌شد به مدت شش ماه و به عنوان دبیر سرویس شهری همکاری می‌کرد. کتاب سوت فرمانروا اثر این نویسنده در سال ۱۳۶۹ یعنی زمانی که او فقط بیست و هشت ...