کتاب مونونوکه:راز چیزها

The Mystery of Things
احضار چیزهای ماورای طبیعی ژاپنی (با هفده نقاشی خط از آکه جی سومیوشی)
  • 32,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: آگه آگه
    نویسنده: پاتریک لونستور
کد کتاب : 27394
مترجم :
شابک : 978-9643294168
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مونونوکه:راز چیزها اثر پاتریک لونستور

کتاب «مونو نو که:راز چیزها » با عنوان فرعی احضار چیزهای ماورای طبیعی ژاپنی (با هفده نقاشی خط از آکه جی سومیوشی) مجموعه ای از چندین داستان از آسیای شرقی است که به طور ویژه ادبیات ژاپن را در نظر دارد.

نویسنده این کتاب یعنی «پاتریک نلونستور» در این داستان های رازآمیز و غیر طبیعی تلاش کرده است طیف گسترده این موجودات عجیب غریب را در روایت جذاب خود وارد کند. این کتاب اسرارآمیز که توسط تهمینه زاردشت به فارسی برگردانده شده است، شما را با خصلت بدوی و وحشیانه طبیعت آشنا می کند. لحن کتاب به خوبی حفظ شده است و در مواجهه با این طرز روایت و وسواس در جزئی نگری شما را شوکه خواهد کرد. خواندن این کتاب برای هر خواننده ای منحصر به فرد خواهد بود.

تاثیر متن را نقاشی های مسحور کننده که به این اثر ضمیمه شده است، صد چندان می کند. هفده نقاشی از سومیوشی شما را به روح ادبیات ژاپن آشنا خواهد کرد تا که بتوانید درک نسبتا خوبی راجع به این فرهنگ غنی بدست آورید.
کتاب مونونوکه با متن جادویی خود تمام ترس ها و اضطراب های بشری را از امر مرموز و ناشناخته، بازنمایی می کند. ترسی که از بدو تولد همه ما را فراخواهد گرفت. ترس از امر غریب و رازی کشف ناشده.

کتاب مونونوکه:راز چیزها

قسمت هایی از کتاب مونونوکه:راز چیزها (لذت متن)
هر شب آن جا بود، ایستاده میان نی ها، از آنان که او را دیده بودند، برخی حتی به یاد داشتند دردی بزدلانه در تن شان تیر میکشید وقتی گدار غرق سیلاب های ماه های پنجم و نهم میشد و او هنوز آن جا می ایستاد، با تنی تا نیمه غرق آب، یخ زده تا مغز استخوان. همه این شاهدان مدعی اند به کمک اش شتافته اند، اما فقط برای لحظه ای، هنگامی که زن التماس شان کرده بار کودک اش را زمین بگذارند، انگار با کودکی در آغوش فرسنگ ها راه پیموده باشد.