کتاب مجموعه ی انتخاب - تاج

The Crown
مجموعه انتخاب
  • 15 % تخفیف
    304,000 | 258,400 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 27471
مترجم :
شابک : 978-6008939658
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه ی انتخاب - تاج اثر کیارا کاس

از مجموعه ی "انتخاب" به قلم "کیارا کاس"، این بار داستان "تاج" در انتظار خوانندگان است. این مجموعه پرفروش از "کیارا کاس" که عنوان پرفروش ترین مجموعه ی کتاب نیویورک تایمز را نیز کسب نموده، از همان صفحه ی اول، قلب خوانندگان را به خود جلب کرده است. اکنون این سفر رو به پایان است. آماده شوید تا داستان "تاج"، کتاب پنجم و آخرین جلد از مجموعه ی عاشقانه ی "انتخاب" را بخوانید و شگفت زده شوید.
در کتاب "وارث" که چهارمین کتاب از مجموعه ی "انتخاب" است ، عصر جدیدی در دنیای این قصه ها طلوع کرد. بیست سال از عشقی که بین "آمریکا سینگر" و "شاهزاده مکسون" جوانه زد، می گذرد و حالا دختر آنها، اولین شاهزاده خانمی است که رقابت "انتخاب" متعلق به خودش را برگزار می کند.
هنگامی که "ایدلن اولین شاهدختی شد که رقابت "انتخاب" خود را برگزار می کرد ، فکرش را نمی کرد که بتواند عاشق هیچ یک از سی و پنج خواستگار خود شود. او هفته های اول مسابقه را با شمارش معکوس روزها سپری کرد تا بتواند همه ی آن ها را به خانه هایشان بفرستد. اما همانطور که وقایع قصر ، "ایدلن" را بیش از پیش در مرکز توجه قرار می دهد، او متوجه می شود که شاید بهتر باشد تنها باقی نماند.
"ایدلن" هنوز مطمئن نیست که او هم مثل کاری که پدر و مادرش بیست سال پیش انجام داده اند بتواند یک پایان افسانه ای برای خودش رقم بزند. اما گاهی اوقات قلب راهی برای متعجب کردن ما پیدا می کند ... و به زودی "ایدلن" ناچار به انتخابی است که از همیشه مهم تر و غیرممکن تر جلوه می کند.

کتاب مجموعه ی انتخاب - تاج

کیارا کاس
کیارا کاس زاده 19 مه 1981 نویسنده آمریکایی داستان های جوانان است ، که بیشتر با مجموعه ی انتخاب شناخته می شود. کاس از دبیرستان ساکستی در ساحل میرتل فارغ التحصیل شد. او تبار پورتوریکویی دارد. او قبل از انتقال به دانشگاه رادفورد ، در دانشگاه کارولینای ساحلی تحصیل می کرد. وی مدرک تاریخ از رادفورد دارد.
نکوداشت های کتاب مجموعه ی انتخاب - تاج
A real page-turner. Romance, royalty, and revolution in a reality-show format serve Cass’ boldly rendered heroine well in her quest for justice and love.
یک رمان خواندنی و مهیج، عاشقانه ، سلطنتی و انقلابی در قالب یک نمایش واقعی در خدمت قهرمان جسور کاس که در تلاش برای عدالت و عشق است.
Booklist Booklist

An engrossing tale reminiscent of Shannon Hale’s Princess Academy and Ally Condie’s Matched. Fairy-tale lovers will lose themselves in America’s alternate reality and wish that the next glamorous sequel were waiting for them.
یک داستان جذاب که یادآور آکادمی شاهزاده خانم ها از شانون هیل و همسان از آلی کوندی است. عاشقان افسانه خود را در واقعیت متناوب آمریکا گم می کنند و آرزو می کنند که دنباله جذاب بعدی هم در کار باشد.
School Library Journal School Library Journal

Deliciously entertaining.
به طرز دلپذیری سرگرم کننده.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب مجموعه ی انتخاب - تاج (لذت متن)
پدرم مردد بود که به من اجازه ی دیدن مادرم را بدهد ولی بالاخره او را متقاعد کرده بودم. لحظه ای که چشمم به مادرم افتاد ، متوجه دلیل بی میلی پدرم شدم. مادرم خوابیده بود و میزان ضربان قلبش روی نمایشگر عددی را نشان می داد . او را تازه از عمل جراحی آورده و دکترها مجبور شده بودند رگی از پایش جدا کرده و جایگزین رگی در سینه اش بکنند که از کار افتاده بود . یکی از دکترها گفت ضربان قلب مادرم دقایقی قطع شده بود ولی موفق شده بودند دوباره او را به زندگی برگردانند. کنار مادرم نشستم و دستش را گرفتم . احمقانه به نظر می رسید . روی صدای با بی حالی نشسته بودم و یقین داشتم با این کارم هوشیاری اش را به دست می آورد ، بلند می شود و به من می گوید درست بنشینم. واهی بود. -ولی زنده ست و پدرم...اون... و رائول برای دلگرمی دادن، دستش را روی شانه ام گذاشت و گفت: اشکالی نداره، علیا حضرت. همه ی ما این موقعیت رو درک می کنیم . فضای آنجا را از نظر گذراندم و به تک تک خواستگارهایم زل زدم تا نیرو بگیرم و چهره شان را به خاطر بسپارم.