کتاب فراماسونری

Cracking the Freemasons Code
رازها و رمزهای ناگشوده
کد کتاب : 28134
مترجم :
شابک : 978-6001171369
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب فراماسونری اثر روبرت ال دی کوپر

ریشه های واقعی فراماسونری مبهم است . طی سالها تعداد قابل توجهی از نظریه های مختلف در مورد آغاز و تاریخچه فراماسونری در اواخر قرن شانزدهم و اوایل قرن هفدهم در اسکاتلند مسائلی را مطرح کرده اند.
برخی از این نظریات درباره منشا سازمانهای فراماسونری ، شروع به حدس و گمان کردند .

فراماسونهای اولیه با روشی غیرمعمول با زندگی روبرو شدند. این روش غیرمعمول ا ، اساس فراماسونری مدرن را شکل داده است.
اینکه فراماسونری چیست ، چه معنایی دارد و فراماسونر ها چه کاری انجام می دهد موضوع این کتاب است.
رابرت کوپر در کتاب فراماسونری"رازها و رمزهای ناگشوده" دقیقا توضیح می دهد که فراماسونرها چه کسانی هستند و چه کاری انجام می دهند.
او به عنوان سرپرست موزه و کتابخانه ماسونی اسکاتلند ، در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد تا تاریخچه مخفیانه این گروه برگزیده را فاش کند. این اولین بار است که او چنین کاری انجام داده است.

او باورها و تاریخچه جذاب ماسونها را فاش می کند ، و ساختار فراماسونری ، اخلاق و ارتباطات آن با سایر جوامع مخفی را توضیح می دهد. همچنین هویت ماسون های معروف و مکان های مهم ماسونی را فاش می کند. این کتابی است که یک بار و برای همیشه به سوالات خوانندگان در مورد اینکه فراماسونری چیست و نقشی که در شکل گیری جامعه ما ایفا کرده است پاسخ می دهد.

کتاب فراماسونری

روبرت ال دی کوپر
اول و مهمتر از همه ، من اسکاتلندی هستم و به آن افتخار می کنم. دوم ، من یک فراماسون هستم و به آن افتخار می کنم. من یک همسر بیوه هستم که همسر من ، ایوان ، در سال 2016 را از دست دادم. تأثیر همسر فقید من هنوز هم یک عامل مهم در زندگی من امروز است و از بسیاری جهات ، به ویژه در کارهای او به عنوان یک عکاس حرفه ای ظاهر می شود.من همیشه به تاریخ علاقه داشته ام و به همین دلیل خوشحال شدم که در ژوئن 1994 به عنوان سرپرست یکی از قدیمی ترین موسسات موجود اسکاتلند منصوب شدم. هر روز متفاوت است و چالش های جدیدی ر...
دسته بندی های کتاب فراماسونری