کتاب کیف کتاب کودک باهوش من (5)

My smart baby
(مهارت های یادگیری کودکان 5 ساله)، (6جلدی)
کد کتاب : 28167
شابک : 978-6006860398
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت
تعداد جلد : 6

معرفی کیف کتاب کودک باهوش من (5) اثر داریوش صادقی

بر اساس آخرین منابع علمی و روانشناسی، مجموعه «کودک باهوش من» برای کودکان پیش دبستانی (5 سال) طراحی شده است. تمرینات و بازی‌های این مجموعه به صورت هدفمند، مهارت‌های شناختی و ذهنی، مهارت شنیدن و صحبت کردن، یادگیری مفاهیم ساده ریاضی، مهارت دقت و توجه، هماهنگی چشم و دست کودکان را تقویت می‌کند.

در بخشی از کتاب آمده است:

" کودکان در چهار سال نخست زندگی، در مورد محیط، اشیا، حیوانات و افراد اطرافشان، اطلاعات و شناختی ابتدایی و مقدماتی به دست می آورند. رشد شناختی و ذهنی کودکان از سن چهار سالگی به بعد به آن ها اجازه می دهد با مفاهیم بیشتری از محیط و دنیای اطرافشان آشنا شوند. یکی از آموزش های ضروری دوره ی پیش از دبستان، آموزش مفاهیم علوم است. امروزه سواد علمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فقط سواد خواندن و نوشتن به تنهایی ارزشی ندارد. آموزش سواد علمی به کودکان در این سن نیازمند یادگیری مفاهیم ساده علوم و درک مقدماتی و بسیار ابتدایی از قوانین علت و معلولی حاکم بر دنیای اطراف است."

کتاب کیف کتاب کودک باهوش من (5)

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...