کتاب جنگ ملکه سرخ 1

Prince of Fools
(شاهزاده احمق ها)
  • 15 % تخفیف
    450,000 | 382,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 28176
مترجم :
شابک : 978-6008939917
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

جنگ ملکه سرخ 2
The Liar's Key
(کلید لوکی)
  • 15 % تخفیف
    535,000 | 454,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 28177
مترجم :
شابک : 978-6009871308
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 667
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

جنگ ملکه سرخ 3
The Wheel of Osheim
(چرخ اشایم)
  • 15 % تخفیف
    452,000 | 384,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 28178
مترجم :
شابک : 978-0050719442
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 563
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب جنگ ملکه سرخ 1 اثر مارک لارنس

"جنگ ملکه سرخ 1" با عنوان "شاهزاده احمق ها" اثر دیگری از "مارک لارنس"، نویسنده ی پرفروش بین المللی است که همچنان مسیر جسورانه ای را در آفرینش یک جهان تاریک و نو طی می کند. "جنگ ملکه سرخ" که در خفا آغاز گرفت، تمام مدت فرمانروایی اش ادامه داشته است. این نبرد، جنگی است در برابر قدرت هایی که پشت ملت ها ایستاده اند و در این جدال پای چیزی والاتر و ارزشمندتر از زر و زمین در میان است. قوی ترین سلاح "ملکه ی سرخ"، خواهر خاموش است که اکثریت او را به چشم ندیده اند و تماما از حرف زدن درباره اش اجتناب می کنند.
"ملکه ی سرخ" نوه ای دارد با نام شاهزاده "جالان کندث" که کارش عیاشی و قماربازی و اغواگری است؛ اما این شاهزاده همان کسی است که می تواند خواهر خاموش را ببیند. "جالان کندث" که به مقام خود به عنوان یک عضو سلطنتی خرده پا رضایت داده، تظاهر می کند که عجوزه ی پیر را نمی بیند. اما نبردی با مردگان زنده پیش روی آنان قرار دارد و "ملکه ی سرخ" از اعضای خانواده اش خواسته تا با تمام وجود از قلمروی وی محافظت کنند. "جالان کندث" آسوده است که این جنگ تاثیری بر زندگانی او نخواهد داشت، اما سخت در اشتباه است.
"جالان کندث" بعد از گریختن از تله ی مرگ باری که خواهر خاموش برایش ترتیب داده بود، متوجه می شود که سرنوشتش به شکل سحرآمیزی با یک جنگجوی وایکینگ سرسخت گره خورده است. همچنانکه که این دو قدم به مسیر خنثی کردن طلسم می گذراند، با خطرات مرگبار، زنان مشتاق و جورگ آنکراث که شاهزاده ای نوکیسه است، مواجه می شوند. اما "جالان کندث" به مرور باریکه ای از نور حقیقت را در می یابد و آن حقیقت این است که او و مبارز وایکینگ تنها مهره هایی هستند که "ملکه ی سرخ" آن ها را به بازی گرفته است.
"جنگ ملکه سرخ 1" یا "شاهزاده احمق ها" از "مارک لارنس"، یک داستان فانتزی هیجان انگیز است که علاقمندان به این ژانر را مجذوب خود خواهد ساخت.

کتاب جنگ ملکه سرخ 1


ویژگی های کتاب جنگ ملکه سرخ 1

نامزد جایزه افسانه دیوید Gemmell سال 2015

نامزد جایزه دیوید Gemmell Ravenheart سال 2015

نامزد جایزه بهترین کتاب فانتزی گودریدز سال 2014

مارک لارنس
مارک لارنس (Mark Lawrence) (متولد 1966) یک رمان نویس آمریکایی-انگلیسی است که کتاب های فانتزی سه گانه The BrokenEmpire را نوشت. در سال 2014 ، لارنس برنده جوایز افسانه دیوید Gemmell برای بهترین رمان برای Emperor of Thorns شد. او فعالیت خود را در وبلاگ فانتزی خود منتشر شده سالانه انجام می دهد.مارک لارنس در سال 1966 در ایالات متحده متولد شد. در حالی که او هنوز جوان بود، والدینش به انگلستان مهاجرت کردند.لارنس دارای مدرک فیزیک و دارای مدرک دکترای ریاضیات است.او متاهل است و چهار فرزند دارد. لارنس سر...
نکوداشت های کتاب جنگ ملکه سرخ 1
Lawrence’s epic fantasy is a great summer read, full of humor, revenge, and perils that this warrior-and-coward duo must evade in order [to] save their kingdoms and themselves.
داستان فانتزی و حماسی لارنس، یک اثر بسیار خواندنی مملو از طنز و انتقام و خطراتی است که این زوج جنگجو و بزدل باید از آن بگریزند تا قلمرو و جان خود را نجات دهند.
Washington Post Washington Post

Exciting action and quick-witted dialog make it a fantastic summer page-turner.
هیجان شورانگیز و گفتگوهای تیزهوشانه، این اثر را به یک کتاب مهیج تابستانی تبدیل کرده است.
Library Journal Library Journal

The brisk adventure and black magic will leave readers eager for the next chapter in the series.
ماجراجویی های سرزنده و جادوی سیاه، خوانندگان را برای خواندن فصل های بعدی مشتاق خواهد کرد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

As richly told as the earlier trilogy: The author makes this place, a post-cataclysm earth of the far future, feel as real as any place you’ve ever visited. For fans of the Broken Empire series and readers who enjoy a good, epic-sized fantasy story (readers of, say, George R. R. Martin), this is a must-read.
همچون سه گانه ی قبلی از این نویسنده بسیار غنی است؛ نویسنده موفق شده تا این سرزمین فاجعه زده در آینده ی دور را همچون مکانی قابل لمس جلوه دهد. طرفداران سه گانه قبلی و خوانندگانی که از یک داستان فانتزی حماسی همچون نوشته های جورج آر آر مارتین، لذت می برند، حتما باید این کتاب را بخوانند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب جنگ ملکه سرخ 1 (لذت متن)
کاخ شهر ورملیون مجموعه ای نامنظم از ساختمان های محصور و باغ های بدیع و عمارت هایی برای دیگر اعضای خانواده و در نهایت کاخ اندرونی است؛ سازه سنگی عظیمی که نسل های گوناگون جایگاه پادشاهان رد مارچ بوده است. تمام کاخ با مجسمه های مرمری تزیین شده که با هنر سنگ تراشان میلان به اشکال واقعی و شگفت انگیزی فرم داده شده اند. آدم با اراده احتمالا می تواند از تراشیدن سنگ ها آنقدر ورقه های نازک طلا به جیب بزند که حتی کمی از کرزوس هم ثروتمند تر شود. مادربزرگم با شور و شرر خاصی از این کاخ متنفر است. او با زندگی در حصاری از جنس گرانیت به ضخامت سه متر که با سر دشمنانش بر نیزه تزیین شده باشد شاد تر خواهد بود. اما بدون پشت سر گذاشتن رویه ای خاص حتی وارد بی در و پیکر ترین کاخ ها هم نمی توان شد. سکه ی نقره با ضربه ی شستم پرت کردم درون دستان نگهبان و از دروازه ی جراحان وارد شدم.