کتاب آکادمی خون آشام 4

Blood Promise
پیمان خون
  • 15 % تخفیف
    425,000 | 361,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 29266
مترجم :
شابک : 978-6222190767
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب برگزیده کودکان سال 2010

نامزد جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2009

معرفی کتاب آکادمی خون آشام 4 اثر ریچل مید

زندگی رز هاتاوی دیگر هرگز همانند قبل نخواهد بود.
حمله ی اخیر به آکادمی سنت ولادیمیر جهان موروی ها را ویران کرده است. بسیاری کشته شده اند و سرنوشت آنانی که استریگوی ها با خود برده اند، بسیار بدتر از آن هاست. اکنون، خالکوبی نادری بر گردن رز نقش بسته است؛ نشانی که می گوید شمار استریگوی هایی که به دستش کشته شده اند، از دستش در رفته، اما تنها یک قربانی مهم است: دیمیتری بلیکوف. حالا رز باید یکی از دو راه پیش رویش را انتخاب کند: به سوگندی که بر سر زندگی اش خورده است وفادار بماند و از بهترین دوست و آخرین شاهدخت بازمانده ی دراگومیر محافظت کند؛ یا با رها کردن آکادمی به تنهایی رهسپار شکار و کشتن مردی شود که عاشقش است. رز باید برای یافتن دیمیتری به آخر دنیا سفر کند و به عهدی که با التماس های دیمیتری بسته است، جامه ی عمل بپوشاند. اما سوال اینجاست: وقتی زمانش فرار برسد، دیمیتری تمایلی به نجات خواهد داشت؟
اکنون، وقتی همه چیز در خطر است، آیا رز در نقطه ای یک دنیا دورتر از سنت ولادیمیر و بهترین دوست بدون نگهبان، آسیب پذیر و به تازگی سرکشش، توان نابود کردن دیمیتری را خواهد داشت؟ یا خود را در ازای عشقی ابدی فدا می کند؟

کتاب آکادمی خون آشام 4

ریچل مید
ریچل مید، زاده ی 12 نوامبر 1976، رمان نویس آمریکایی است. مید در بوستون به دنیا آمد و اکنون در نزدیکی سیاتل زندگی می کند. او سه مدرک تحصیلی مختلف دارد: کارشناسی مطالعات عمومی از دانشگاه میشیگان، کارشناسی ارشد مطالعه ی تطبیقی ادیان از دانشگاه میشیگان غربی و کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه واشنگتن.او همزمان با تدریس، اوقات فراغت خود را به نوشتن اختصاص می داد تا این که اولین رمان خود را به طور رسمی به انتشار رساند. ریچل مید سپس کار تدریس را رها کرد تا به نویسنده ای تمام وقت تبدیل شود.