کتاب تحقیق در رسانه های جمعی

Mass Media Research: An Introduction
کد کتاب : 30464
مترجم :
شابک : 978-9643767624
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 959
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تحقیق در رسانه های جمعی اثر راجر دی ویمر

کتاب «تحقیق در رسانه های جمعی» به شما نشان می‌دهد که تحقیق در رسانه های جمعی چگونه اتفاق می‌افتد - از تجزیه و تحلیل محتوا گرفته تا نظرسنجی‌ها تا تحقیقات تجربی - و سپس شما را با نکات تخصصی در مورد تجزیه و تحلیل رسانه‌هایی که در زندگی روزمره خود با آن مواجه می‌شوید مجهز می‌کند. این کتاب محبوب با انعکاس آخرین پیشرفت‌های این حوزه، مروری جامع بر تحقیقات ارتباطات جمعی و کاوشی کامل از هر رویکرد اصلی - از جمله تحقیقات کیفی، تحلیل محتوا، تحقیقات پیمایشی و تحقیقات تجربی ارائه می‌کند. همچنین پوشش رسانه های اجتماعی، اخلاقیات و تأثیر فناوری را به طور کامل ادغام می کند.
راجر ویمر دکترای خود را در تحقیقات رسانه های جمعی از دانشگاه ایالتی بولینگ گرین در اوهایو در سال 1976 دریافت کرد. او دارای تجربه گسترده در صنعت رادیو و همچنین تمام زمینه های تحقیقاتی برای صنایع تلویزیون و تلویزیون کابلی از جمله ایستگاه ها، شبکه ها و تولید برنامه است. او چندین رویکرد تحقیقاتی را برای آزمایش محتوای اخبار محلی، استعدادهای روی آنتن و فعالیت های تبلیغاتی ایجاد کرده است. علاوه بر این، دکتر ویمر چندین سال تجربه در تحقیقات غیر رسانه ای دارد.

کتاب تحقیق در رسانه های جمعی

راجر دی ویمر
راجر ویمر دکتری خود را در تحقیقات رسانه های جمعی از دانشگاه بولینگ گرین ایالت اوهایو در سال 1976 دریافت کرد. اگرچه از سال 1972 در تحقیقات رسانه های گروهی شرکت داشته است. او استاد دانشگاه ویسکانسین ، استادیار دانشگاه می سی سی پی ، استادیار دانشگاه جورجیا و مدیر تحقیقات پخش Cox در آتلانتا است.
دسته بندی های کتاب تحقیق در رسانه های جمعی