کتاب بازیگر

Actor
کد کتاب : 30907
شابک : 978-6007368954
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 515
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بازیگر اثر منیر مهریزی مقدم

این کتاب روایتگر داستان دختری به نام سها است که درست از شش ماه قبل، بعد از حادثه تلخ و ناگوار مرگ والدینش تنهای تنها شده، او که حاصل ازدواج دوم پدرش با زنی ارمنی است از سوی خانواده ی پدری و حتی برادرانش که متعلق به همسر نخست هستند نادیده گرفته می شود. این در حالی است که دوستش آرزو از زمان مرگ والدینش تا کنون حتی برای یک شب او را تنها نگذاشته، اما یک روز غیبت آرزو باعث وقوع حادثه ای می شود که پایش را به بیمارستان باز می کند.
از سوی دیگر “بازیگر” ماجرای همایون فلاحی را به تصویر می کشد، مامور نیروی انتظامی که پسرعموی ندیده سها است و پس از اتفاق ناخوشایندی که برای سها رخ می دهد، با تماسی از سوی آرزو، برای اولین بار با دختر عموی افتاده در بستر بیماری خود ملاقات می کند.

کتاب بازیگر

منیر مهریزی مقدم
متولد سال 1347 در شهرستان سبزوار (خراسان رضوی) و فرزند هفتم یک خانواده پرجمعیت و صمیمی هستم: 6 خواهر و 3 برادر. پدر مرحومم راننده کامیون بود و مادر مهربان و زحمتکشم خانه دار (که البته ایشان در قید حیات هستند).از دوران کودکی فقط بازی های پرتحرک ( و البته بدون کامپیوتر! ) را به یاد دارم که هنوز از یادآوری و مرور آنها لذت می برم.از ابتدای ورود به کلاس اول ابتدایی، با علاقه خاصی به ادبیات، خصوصا املاء و انشاء در سال های بالاتر توجه کردم. با یادگرفتن حروف، در هر جا چشمم کار می کرد جمله سر هم می کر...
دسته بندی های کتاب بازیگر