کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

Brain Planner
کد کتاب : 33366
شابک : 978-6009890354
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز اثر تارا رضاپور

مهم نیست که شما یک دانش‌آموز در مدرسه، دانشجو در دانشگاه، معلم در کلاس‌های آموزشی، پزشک در بیمارستان، مهندس در پروژه‌های علمی، مدیر در یک سازمان، خانه‌دار در خانه، طراح در دنیای هنر و طراحی، یا جهان‌گرد در سفرهای جذاب باشید. زندگی روزمره‌ی همه‌ی ما پر از کارهایی است که یا انجام داده‌ایم، یا در حال انجام آنها هستیم، و یا باید در آینده انجام دهیم. اما سوال اینجاست: چقدر می‌توانیم تمام این کارها را به خوبی ثبت و ذخیره کنیم؟ آیا ضربه قوی‌ترین مداد بر روی کاغذ، از ماندگاری حافظه‌های ما بیشتر خواهد بود؟ چند بار در طول روز به خودمان می‌گوییم: "ای کاش من هم یک دستیار داشتم که من را یادآوری کند که چه کاری باید کجا و کی انجام دهم؟ چه اولویت‌هایی در زندگی‌ام دارم؟ چه اهدافی برای آینده‌ام تعیین کرده‌ام؟ و چقدر به اهدافم نزدیک شده‌ام؟ چگونه می‌توانم برای حفظ سلامتی‌ام اقدام کنم و سبک‌زندگی سالمی داشته باشم؟"

دفتر برنامه‌ریزی، همان دستیاری است که برای همه‌ی ما، بدون توجه به شغل و حجم وظایف روزمره‌ای که داریم، ابزاری کارآمد و کمکی قابل اعتماد است. این دفتر برنامه‌ریزی متفاوت از یک تقویم یا دفترچه یادداشت معمولی است؛ زیرا ما از طریق آموزش و تمرین در آن یاد می‌گیریم که چگونه با بهره‌گیری از خودمان، زندگی روزمره‌ی خود را به دقت مدیریت کنیم.

کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

تارا رضاپور
تارا رضاپور متولد سال 1366، دارایدکترای روانشناسی باليني است. ویعضو هيات علمي دانشکدهروانشناسي و علوم اجتماعيدانشگاه پردیس البرز دانشگاه تهران می باشد.
دسته بندی های کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز