کتاب دایره المعارف مصور جاسوسی

Ultimate Spy Book
سیری در جهان رمزآلود جاسوسان
کد کتاب : 34713
مترجم :
شابک : 978-6009520367
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب دایره المعارف مصور جاسوسی اثر کیت میلتون

راهنمای معتبر دنیای هیجان‌انگیز جاسوسی که با عکس‌برداری و مطالب بایگانی سفارش داده شده ویژه نشان داده شده است، همه چیز را از زندگی روزمره یک مامور ویژه گرفته تا دنیای پیچیده آژانس‌های بین‌المللی را پوشش می‌دهد. ملتون متخصص جاسوسی قرن بیستم است. او همچنین کاملا طرفدار ابزارهای جاسوسی است. هر دو علاقه در این نگاه اجمالی به شدت مصور به دنیای پنهان جاسوسی مدرن، جلوه‌های قوی دارند. ملتون نقش اطلاعات مخفی را در روسیه انقلابی و آلمان نازی بررسی می‌کند، حلقه‌های جاسوسی مدرن را تجزیه و تحلیل می‌کند، و تعدادی از چهره‌های مهم را در دمی‌موند شبح‌ها معرفی می‌کند، از جمله رمز شکن بریتانیایی آلن تورینگ و مامور دوگانه یوگسلاوی، دوسان پوپوف. او همچنین سخت افزارهای شگفت انگیزی را به نمایش می گذارد، از رادیو چمدان گرفته تا میکروفون دکمه پیراهن و تپانچه های مدادی مکانیکی. ویلیام کولبی، رئیس سابق سیا و ژنرال سابق KGB، اولگ کالوگین، که جان واکر خائن آمریکایی را به خدمت گرفت، در پیشگفتار مشارکت می کنند.

انبوهی از اطلاعات در مورد عمل جاسوسی، که با انواع عکس‌ها، تکثیرها، نمودارها و طرح‌ها به خوبی شرح داده شده است. مقدمه انگیزه جاسوسی را در مخفف MICE: پول، ایدئولوژی، سازش و منیت بیان می کند. تفکیک انواع جاسوس هایی که وجود دارد: پیک ها، ماموران دوگانه، جداشدگان، خرابکاران، و غیره. تصاویری از وسایل و ابزارهای مخفی آنها نیز گنجانده شده است. بخش‌های مربوط به تجهیزات و تکنیک، ارتباطات مخفیانه و سلاح‌ها بسیار جذاب هستند. در اینجا طرح ها و عکس ها بسیار جذاب هستند. فصل آخر در مورد "چگونه جاسوس باشیم" آموزش می دهد و شامل آموزش و استخدام، پوشش ها و شبکه ها می شود.

کتاب دایره المعارف مصور جاسوسی

کیت میلتون
اچ. کیت میلتون متولد سال 1944 ، فارغ التحصیل آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده ، یک مورخ اطلاعاتی و متخصص فن آوری مخفی و تجارت جاسوسی است. میلتون نویسنده بسیاری از کتابهای جاسوسی است. وی همچنین عضو هیئت مدیره موزه بین المللی جاسوسی در واشنگتن دی سی است.میلتون دارنده بزرگترین مجموعه آثار جاسوسی خصوصی با هزاران مورد است. او همچنین در ساخت چند فیلم و سریال درام جاسوسی همکاری کرده است.
دسته بندی های کتاب دایره المعارف مصور جاسوسی