کتاب رمز احساسات

The Emotion Code
کد کتاب : 34975
مترجم :
شابک : 978-6007801185
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 318
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب رمز احساسات اثر بردلی نلسون

"من معتقدم که اکتشافات در این کتاب می تواند درک ما از نحوه حفظ کردن تجربیات عاطفی را تغییر دهد و با این کار ، زندگی ما را تغییر دهد. «رمز احساسات» در حال حاضر زندگی بسیاری را در سراسر جهان تغییر داده است و امیدوارم که میلیون ها نفر دیگر نیز از آن استفاده کنند تا ابزار ساده و خوبی برای بهبود زندگی خود و عزیزانشان را بدست آورند. "- تونی رابینز

پزشک و سخنران مشهور دکتر بردلی نلسونبه طرز ماهرانه ای عملکردهای درونی ضمیر ناخودآگاه را افشا می کند. او نشان می دهد که چگونه احساسات گذشته شما که در بدن شما ساکن هستند همچنان می توانند شما را به معنای واقعی کلمه آزار دهند. این احساسات می توانند در زندگی و بدن شما احساس ناخوشایند تولید کنند و باعث ایجاد درد و در نهایت بیماری شوند. آنها همچنین می توانند خسارات روحی و روانی سنگینی را بر شما وارد کنند ، بر نحوه تفکر ، انتخاب هایی که انجام می دهید و میزان موفقیت و فراوانی که می توانید بدست آورید تأثیر می گذارد. انرژی های احساسی محبوس شده می توانند در اطراف قلب شما جمع شوند و توانایی شما را در بخشیدن و دریافت عشق قطع کنند.این یکی از مخرب ترین تاثیراتی است که می تواند امکان یک تجربه عاشقانه را از شما سلب کند.

کتاب «رمز احساسات» روشی ساده و قدرتمند برای خلاص شدن از شر این احساسات به شما ارائه می دهد. روش دکتر نلسون به شما ابزاری می دهد تا احساسات محبوس شده در زندگی خود را شناسایی و آزاد کنید ، "چمدان احساسی" خود را از بین ببرید و قلب و بدن خود را به سمت انرژی های مثبت جهان باز کنید.

کتاب رمز احساسات

بردلی نلسون
دکتر بردلی نلسون نویسنده The Emotion Code است، روشی موفقیت آمیز و باورنکردنی که باعث می شود هرکسی بتواند توشه عاطفی خود را برای زندگی شادتر و سالم تر آزاد کند. وی در سراسر جهان به عنوان یکی از برجسته ترین متخصصان در زمینه پزشکی انرژی های زیستی و روانشناسی انرژی شناخته شده است و همچنین یک روش کمکی ساده و در عین حال قدرتمند برای کمک به خود موسوم به "کد بدن"، که کد احساسات بخشی از آن است، ایجاد کرده است. دکتر نلسون روشهای بهبودی خود را برای بررسی جهانی بررسی کرده است و هزاران پزشک را در بیش از 7...
نکوداشت های کتاب رمز احساسات
"The Emotion Code allows us to rise out of pain, not only to help ourselves but to help those who have been victimized and abused.
رمز احساست به ما این امکان را می دهد که نه تنها برای کمک به خود بلکه برای کمک به کسانی که قربانی شده و مورد سو استفاده قرار گرفته اند ، فکری بکنیم.
Tim Ballard

The Emotion Code is a tremendously powerful healing gift for all who learn and practice it.
رمز احساسات یک هدیه فوق العاده قدرتمند برای همه کسانی است که آن را یاد می گیرند و تمرین می کنند.
John Hewlett

Dr. Bradley Nelson is a modern-day healer! The Emotion Code is in the “must read” category!
دکتر بردلی نلسون یک درمانگر امروزی است! «رمز احساسات» در گروه "باید بخوانید" است!
Steve Shallenberger,

قسمت هایی از کتاب رمز احساسات (لذت متن)