کتاب ماه در آینه

The moon in the mirror
کد کتاب : 35077
شابک : 978-6009464609
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ماه در آینه اثر رضا مصطفوی

کتاب «ماه در آینه» نگاهی گذرا به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است که به وجوه مختلف و گوناگون از سبک زندگی، شخصیت، مدیریت مقتدرانه، خاطرات جذاب، اشعار سروده شده توسط ایشان پرداخته است. دراین کتاب مخاطب از تولد، تحصیل، زمان انقلاب و دوران مبارزه، دفاع مقدس و حال حاضر ایشان مطلع می شود.
این کتاب بیان کننده شخصیت ایشان در کلام حضرت امام(ره) و بزرگان دین، همچنین شخصیت ها، فرهیختگان، مبارزین و سیاستمداران دنیا است.
این کتاب پیش از این با عنوان «امتداد امام» و بصورت ضمیمه ماهنامه امتداد منتشر و باتیراژ بالایی توزیع گردید که با ویراست و اضافات جدید و بصورت کتاب منتشر شده است.

کتاب ماه در آینه

رضا مصطفوی
رضا مصطفوی، نویسنده و پژوهشگر علوم اسلامی است. کارشناس زبان و ادبیات فارسی و نیز کارشناس‌ارشد تاریخ تشیع است. فعال فرهنگی و پژوهشگر تاریخ ادیان، به‌ویژه مسیحیت و یهود است.رضا مصطفوی مشاور مذهبی و مدیر گروه تحقیق و نگارش فیلم‌نامه سریال حضرت موسی کلیم‌الله است. وی همراه با مرحوم فرج‌الله سلحشور، مدیریت موسسه تبیان را برعهده داشت که رسالت خود را تربیت نویسنده و کارگردان سینمای دینی قرار داده بود. او در این مؤسسه مبانی سینمای دینی را تدریس می‌کرد و همزمان مشاوره&zwn...