کتاب باغ استخوان

The Bone Garden
کد کتاب : 36300
مترجم : مارال رضائی
شابک : 978-6004627948
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب باغ استخوان اثر هدر کاسنر

"به یاد داشته باش عزیز من ، تو واقعا و حقیقتا وجود نداری. "
کتاب «باغ استخوان» دارای یک داستان واقعا بدیع. شبح وار ، ترسناک است.

ایرلل شخصیت اصلی رمان «باغ استخوان» که از گرد و غبار و استخوان و تخیل ساخته شده ، می ترسد که کاملا واقعی نباشد. فقط این نخ های جادویی او هستند که او را به زندگی متصل کرده اند . این شخصیت خیالی ممکن است در ابتدای داستان شما را بترساند زیرا داستان اصلی در تونل های زیر زمینی در زیر یک قبرستان اتفاق می افتد.
این ژانر فانتزی شاید برای خواننده فارسی زبان کمی بیگانه بنظر برسد اما خواندنش برای شما تجربه ای منحصر بفرد خواهد بود. رمانی سراسر وحشت و تاریکی.

هدر کسنر نویسنده کتاب «باغ استخوان» عاشق رعد و برق ، مرغ مگس خوار و کتاب است. او با شوهرش در آریزونا زندگی می کند. از مرغ های مگس خوار عکاسی می کند و داستان های کوچک عجیب می خواند و می نویسد.

کتاب باغ استخوان

هدر کاسنر
هدر کاسنر (Heather Kassner) عاشق رعد و برق، مرغ مگس خوار و کتاب است. او با شوهرش در آریزونا زندگی می کند، منتظر (و منتظر و منتظر) باران، از مرغ مگس خوار عکاسی می کند و داستان های کوچک عجیب می خواند و می نویسد. باغ استخوان اولین رمان اوست.
نکوداشت های کتاب باغ استخوان
A thrilling read, with bone-chilling descriptions and enough ghastly moments to keep even the bravest young readers shivering―and entertained
اثری مهیج ، با توصیف لحظات ترسناک که حتی جوان ترین خوانندگان جوان را می ترساند ...
Horn Book Horn Book

his is an impressive new fairy tale that will appeal to fans of Lisa Graff’s subtly magical stories.
یک افسانه جذاب است که طرفداران داستانهای جادویی Lisa Graff را به شدت مجذوب می کند.
Booklist Booklist

Best read aloud on a dark autumn night (under a cozy blanket, of course), this magical story―and the brave girl in its pages―will haunt you in the best way.
بهتر است در یک شب تاریک پاییزی با صدای بلند بخوانید (البته زیر یک پتو دنج) ، این داستان جادویی به بهترین شکل شما را آزار می دهد.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب باغ استخوان (لذت متن)
برای جمع کردن استخوان به زیرزمین رفت. فقط یک شمع در دستهایش داشت که مسیر را همان روشن می کرد. شمع دایره ی کوچکی با نور طلایی درست کرده بود که تاریک ترین سایه ها را به دوروبر می راند. البته تاریکی، ایرئل را اذیت نمی کرد. در تاریک ترین ساعت های شب هم خیلی خوب میدید، و تازه، اطراف خانه، به خصوص فضای زیر زمین خانه را از حفظ بود. از شمع نه تنها برای پیدا کردن مسیر استفاده می کرد، بلکه با آن، هرچند کم خودش را گرم می کرد. هوای انبار خنک بود و پیراهن کوتاه خاکستری اش خیلی نازک، اور پایین راه پله، دستش را دور شعله ی شمع حلقه کرد تا از آن مراقبت کند. نسیم سردی به صورتش وزید (که به نظر می رسید از هیچ جا نیامده، اما قطعا از جایی آمده بود)، نسیم لابه لای تارهای سفید موهایش پچ پچ کرد و اطرافش را با بوی خاک و پوسیدگی پر کرد. با اینکه به زیرزمین تمور و دلگیر عادت داشت، دماغش را چین داد. همیشه بعد از باران، این بو شدیدتر حس میشد.

همان طور که دراز شدن سایهی خودش را نگاه می کرد، رفت طرف دیگر اتاق. سایه اش بزرگتر، حتی قدبلندتر و باریک تر از اندام واقعی اش بود. شبحش از بدنش هم بدقواره تر شد. اخم کرد. سایه اش او را یاد استخوان آرنج و زانوهایش و حتی بدتر، یاد بازوهای تابه تا و استخوان های نامتقارن پاهایش انداخت. اما هیچ کاری نمی توانست برای بدنش بکند، جز اینکه دماغش را چین بیندازد و از آن بدش بیاید. اما وقتی به دیوار ته زیرزمین رسید، دستهایش را روی آجرها گذاشت، روی سطح دیوار دست کشید تا انگشتهایش فرورفتگی های مخصوص را پیدا کنند. بعد با تمام قدرت شیارها را به پایین فشار داد. داخل دیوار، چرخ دنده ها چرخیدند و به هم ساییده شدند و با صدایی جا افتادند. او عقب پرید و نگاه کرد که چطور در مخفی با سروصدا باز می شود. پشت در، گذرگاهی طولانی و مخفی بود که به تاریکی ختم می شد. ایرئل نمی توانست انتهایش را ببیند. ام دیا اور ستر کی داتا در شمع را برداشت و وارد تونل شد. با اینکه سقف بلندتر بود، اما فضا تنگ تر شده بود. اگر دستهایش را در دو طرف بدنش دراز می کرد، می توانست با نوک انگشتهایش دیوار هر دو طرف را لمس کند. براون روی دیوار و در ارتفاع دیدرس چشمهایش، ناودان فلزی و کم عمقی در سراسر تونل کشیده شده بود. ایرئل شمع را بالا گرفت، نوکش را جلو برد و شعله اش را به مایع زد. مادهی جوهری سیاه ته آبراه شعله ور شد، موقع سوختن، بوی قیر می داد و مثل نور فانوسها در مراسم هالووین، شعله ای نارنجی از خودش به اطراف می تاباند.