کتاب به کوتاهی آه، به بلندای ماه

Be Kootahi Ah
(زندگی خاتون کبریا حضرت زهرا (س))
کد کتاب : 36583
شابک : 978-6002514158
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب به کوتاهی آه، به بلندای ماه اثر علی موسوی گرمارودی

همان گونه که از عنوان کتاب هم مشخص است؛ این اثر تحقیقی زندگی نامه خاتون کبریا، حضرت زهرا سلام الله علیهاست.
از سویی دیگر علاوه بر متن اصلی، مباحثی تاریخی در آغاز کتاب و چند "پی نگاشت" با قلمی پژوهشی و 9 داستان واره در توضیح کامل تر مطالب مورد نظر نیز در پایان کتاب گنجانده شده است. از جمله نکات قابل توجه درباره این اثر استفاده مولف از منابع و مآخذ تاریخی متعدد است. نکته ای که در مقایسه با دیگر کتاب های منتشر شده از زندگی این بانوی گرانقدر به اعتبار "به کوتاهی آه، به بلندای ماه" در نزد دیگر محققان و علاقه مندان می انجامد.
استادسیدعلی موسوی گرمارودی به طریقی ویژه آن را نگاشته است، یعنی متن اصلی به روش کتاب دیگر او دیگر او «داستان پیامبران» است و علاوه بر متن اصلی، مباحثی تاریخی در آغاز کتاب و چند «پی نگاشت» با قلمی پژوهشی و نه داستان واره، در توضیح مطالب متن اصلی در پایان کتاب گنجانده است.

کتاب به کوتاهی آه، به بلندای ماه

علی موسوی گرمارودی
سیدعلی موسوی گرمارودی زادهٔ ۳۰ فروردین ۱۳۲۰ خورشیدی در قم شاعر، نویسنده، حافظ پژوه، گوینده و مجری برنامه‌های رادیو و تلويزيون است. وی منتخب ششمین همایش چهره های ماندگار در سال ۱۳۸۵ است. او برگزیده دومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش آیینی بود.موسوی گرمارودی ضمن تحصیلات حوزوی مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم قضایی و کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته ادبیات فارسی از دانشگاه تهران گرفته‌است. او در عرصه شعر و ادبیات کشور حضور مؤثر داشته‌است که راه اندازی و مدیریت...
دسته بندی های کتاب به کوتاهی آه، به بلندای ماه