کتاب حال خوب با هم

Feeling Good Together
چه کنیم که روابطمان بهتر شود
کد کتاب : 37302
مترجم :
شابک : 978-9644185694
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

احساس خوب با هم بودن
Feeling good together
کد کتاب : 105488
مترجم :
شابک : 978-6009396252
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 343
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

حس خوب با تو بودن
Feeling Good Together
کد کتاب : 108497
مترجم :

شابک : 978-6005510836
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب حال خوب با هم اثر دیوید برنز

همه ما افرادی را در زندگی خود داریم که به نظر نمی رسد با آنها کنار بیاییم. چه همسر، همکار یا همسایه ما، چیزی در رابطه ما را به اشتباه می اندازد، و اگرچه غریزه طبیعی ما مقصر دانستن طرف مقابل است، اما می تواند اوضاع را بدتر کند.
دکتر دیوید برنز، روانپزشک مشهور آمریکایی، در کتاب «احساس خوب با هم»، روش موفق خود را از درمان شناختی بین فردی به کار می گیرد تا به ما بیاموزد چگونه کنترل روابط خود را در دست بگیریم.
برنز با تکیه بر اصولی که برای اولین بار در Feeling Good در کتاب معرفی کرد (بیش از 4 میلیون نسخه فروخته شده) مطرح کرده بود، تکنیک های نوآورانه ای را ارائه می دهد که برای بهبود مهارت های ارتباطی طراحی شده اند و به ما نشان می دهد که چگونه با تیپ های شخصیتی مختلف مانند من بزرگ، نوع حسود، قاطر سرسخت و منتقد کنار بیاییم و همچنین و پنج راز ارتباط موثر را فاش می کند.
این کتاب پیشگامانه رفتارهایی را که روابط شما را خراب می کنند شناسایی می کند و ابزارهایی برای تغییر در اختیار شما قرار می دهد.

کتاب حال خوب با هم

دیوید برنز
دیوید برنز، زاده ی 9 سپتامبر 1942، روانپزشک و نویسنده ی آمریکایی است.برنز، مدرک کارشناسی را از کالج امرست و مدرک کارشناسی ارشدش را از دانشکده ی پزشکی دانشگاه استنفورد دریافت کرد. او در سال 1976 پس از تأیید توسط انجمن روانپزشکان و عصبشناسان آمریکا، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد.
قسمت هایی از کتاب حال خوب با هم (لذت متن)
همه ما می خواهیم با دیگران روابط خوب و حسنه داشته باشیم، اما اغلب نتیجه کاملا برعکس می شود، کارمان به خصومت، تلخی، مرارت و رنجش می کشد و اعتماد و اطمینانمان را از دست می دهیم. چرا چنین اتفاقی می افتد؟ چرا نمی توانیم با هم کنار بیاییم؟ در اینجا دو نظریه متفاوت وجود دارد. اغلب متخصصان به «نظریه کمبود» اشاره دارند. براساس این نظریه، نمی توانیم با هم کنار بیاییم زیرا راه آن را بلد نیستیم. به عبارت دیگر، با هم نزاع می کنیم زیرا از مهارتهای حل مسائل روابط خود بی اطلاعیم. وقتی بزرگ می شدیم، خواندن، نوشتن و حساب را یاد گرفتیم، اما کسی درباره اینکه چگونه مشکلات روابط خود را حل کنیم به ما مطلبی یاد ندارد. جمعی دیگر از صاحبنظران معتقدند از آن جهت نمی توانیم با هم کنار بیاییم زیرا در واقع به این کار علاقه ای نداریم. به این اصطلاحآ نظریه انگیزشی می گویند. به عبارت دیگر، با هم منازعه و مشاجره می کنیم زیرا انگیزه ای نداریم با کسانی که با آنها اختلاف داریم کنار بیاییم. کارمان به خصومت و تعارض و اختلاف می کشد زیرا این منازعه پاداش دهنده است.