کتاب صد درس

Sad Dars
شیوه تنبور نوازان
کد کتاب : 37553
شابک : 978-9640485101
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 114
سال انتشار شمسی : 1391
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب صد درس اثر علی اکبر مرادی

کتاب صد درس و بطور کل کتابهای آموزشی موسیقی در سطح متوسط و بالاتر برای کسانی قابل استفاده است که با کلیات نوازندگی سازی آشنا باشند و فقط جهت اتود زدن و بالا بردن سطح نوازندگی خود از آنها استفاده می کنند، در حالی که برای برخی این شبهه بوجود میآید که چرا پس از یک یا چند بار دوره کردن این کتابها هیچ اتفاقی در نوازندگی آنها نمی افتد. در اینجا باید به صحبت استاد بزرگ موسیقی ردیفی ایران زنده یاد نور علی خان برومند توجه کرد که شاگرد باید با استاد خودش ارتباط مستقیم داشته باشد.
باری، دوستانی که می خواهند با تکنیکهای بیشتری چه در ریتم نوازی و چه مضرابهای متعدد در نوازندگی تنبور آشنا بشوند این کتاب می تواند کمک خوبی برای دوستان هنرجو باشد.
این کتاب همراه با سی دی می باشد.

کتاب صد درس

علی اکبر مرادی
علی اکبر مرادی (زادهٔ ۱۳۳۶ (خورشیدی) روستای بان‌زلان در شهرستان دالاهو - )، معلم، مقام دان، مقام خوان، آهنگساز، خواننده و نوازندهٔ صاحب سبک تنبور است.علی‌اکبر مرادی در ۱۵ اسفند سال ۱۳۳۶ خورشیدی در روستای بان‌زلان در نزدیکی شهر گهواره در استان کرمانشاه در خانواده‌ای یارسان به دنیا آمد.مرادی نزد استادان برجسته تنبور همانند سید ولی حسینی، سید محمد علوی و دیگر استادان بنام این ساز در کرمانشاه به تکمیل هنر پرداخت و در سن سی سالگی نواختن تمامی ۷۲ مقام موسیقی مقامی کردستان را با ...