کتاب آن مرد با باران می آید.

An Mard Ba Baran Miayad
کد کتاب : 38792
شابک : 978-6008460060
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 218
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 35
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب آن مرد با باران می آید. اثر وجیهه سامانی

آن مرد با باران می آید داستان زندگی یک خانواده متوسط و یک گروه نوجوان را در ماه های پایانی پیروزی انقلاب اسلامی روایت می کند. وقایع داستان حول این گروه نوجوان می چرخد که در رأس آن ها نوجوانی به نام «بهزاد» قرار دارد. بهزاد پسری از جنس آدم های معمولی دور و بر ماست. کم سن و سال و بی دل و جرات است، سرش توی لاک خودش است و نسبت به اتفاقات اطرافش بی توجه است. اصراری هم به شجاعت و قهرمانی ندارد.
اما بر اثر حسادت و رقابت با دوستش، بی اختیار قدم در راهی می گذارد که اتفاقات تلخ و شیرین و فراز و فرود هایش، کم کم او را به یک «بزرگ مرد» تبدیل می کند.

کتاب آن مرد با باران می آید.

وجیهه سامانی
وجیهه سامانی متولد ١٣۵۵ تهران و دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است.نویسندگی را به صورت غیر حرفه ای از دوران ابتدایی و همکاری با مجله کیهان بچه ها شروع کرد و بعد از آن با مجله سروش نوجوان و به عنوان خبرنگار افتخاری ادامه کار داد. سال ٧٢ از طرف این مجله به عنوان داور نوجوان انتخاب کتاب سال سروش نوجوان برگزیده شد.در سالهای نوجوانی و در کنار همکاری و نوشتن برای سروش نوجوان، آموزش نویسندگی را به صورت حرفه ای با شرکت در کارگاه های آموزش داستان زنده یاد سیروس طاهباز، و آموزش غیر حضوری پیک ق...
دسته بندی های کتاب آن مرد با باران می آید.