کتاب داستان حیرت انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا

Shaghul-e sehramiz-e Ebn-e Sina
کد کتاب : 39007
شابک : 978-9646176683
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان حیرت انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا اثر کریم زرگر

"داستان حیرت انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا" کتابی است که دکتر "کریم زرگر" کار تحقیق و تالیف آن را بر عهده داشته است. تلاش برای انتقال یکی از جنبه های زندگی ابن سینا در این کتاب ، ابتدا به عنوان نمونه ای از توانایی علمی شرقی ها ، و دوم به عنوان تجربه ای برای همه ما تا به خود ثابت کنیم که آنچه از دست رفته ممکن است با اندکی تلاش و صرف زمان پیدا شود، صورت گرفته است. دکتر "کریم زرگر" تاکید دارد که ما شرقی هستیم و مایه افتخار ماست که قبل از سرقت اطلاعات این چنینی توسط حیله گران و کلاهبرداران، آن را پیدا و منتشر کنیم.
نویسنده در مقدمه ی کتاب اظهار داشته که این موضوع را به طور اتفاقی کشف و دنبال نموده و تلاش کرده تا "داستان حیرت انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا" را از دیدگاه این دانشمند مشهور ایرانی و مسلمان ارائه نماید. هدف نخست این کتاب معرفی بخشی از زندگی ابن سینا، محقق ایرانی است که پیش از این جایی گفته نشده است. دلیل دوم این است که اخیرا به دلیل بهره گرفتن از نوشته های ابن سینا ، استفاده از شاقول در خط درمان شایع شده است. دکتر "کریم زرگر" همت کرده و با و انتشار "داستان حیرت انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا"، آن را در اختیار خوانندگان قرار داده است. این یکی از صدها داستان باستانی است که در کتابخانه های قدیمی خاک می خورند و منتظرند تا با قلم پژوهشگری، دوباره شناسایی شوند. با خواندن این کتاب ، علاوه بر آشنایی با بخشی از زندگی این دانشمند مشهور ایرانی ، با روش خلاقانه ی پیش بینی با شاقول آشنا خواهید شد.

کتاب داستان حیرت انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا

کریم زرگر
کریم زرگر (متولد ۱۳۳۲ اهواز؛ درگذشت ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ کرج)، بازیگر، کارگردان، صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه گزارش فیلم و بنیانگذار «مؤسسه راه معرفت» در ایران بود که به تبلیغ و ترویج جنبش نوپدید عرفانی اکنکار و نیز تجاوز به عنف محکوم و اعدام شد. او فارغ‌التحصیل حقوق قضایی از دانشکده حقوق دانشگاه تهران و دکترای حقوق دریایی از دانشگاه استراسبورگ فرانسه بود و سابقه مدیریت کل سیمای برون‌مرزی، مدیریت پخش شبکهٔ اول سیما و ریاست دانشکده صدا و سیما را داشت.او در سینما هم فعالیت...
دسته بندی های کتاب داستان حیرت انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا
قسمت هایی از کتاب داستان حیرت انگیز شاقول سحرآمیز ابن سینا (لذت متن)
از مقدمه: این کتاب یکی از نتایج آزمایش های ابو علی سینا، متفکر بزرگ ایرانی را دربردارد. این تحقیق متاسفانه زیر کتاب های غربی پر از منطق و استدلال مخفی شده بود تا این که ۵سال پیش با سرو صدای یک آمریکایی آلمانی تبار منتشر می شود و جیب عده ای از ناشران را از دلارهای آمریکایی سیراب می سازد. موضوع این کتاب اسرار پیشگویی با شاقول است. ممکن است برخی از خوانندگان این اثر بگویند که ما مسائل مهم تری داریم، اما پاسخ نویسنده این است که نخستین دلیل نوشتن این کتاب معرفی قطعه ای از زندگی ابن سینا دانشمند ایرانی است که تا کنون کسی آن را بازگو نکرده است.