کتاب چشم اندازها

Visions
(انقلاب علم در قرن بیست و یکم)
  • 68,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ققنوس ققنوس
    نویسنده:
کد کتاب : 39596
مترجم : یوسف اردبیلی
شابک : 978-9643113476
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 536
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چشم اندازها اثر میچیو کاکو

قرن آینده شاهد انقلاب‌های علمی گسترده‌تر خواهد بود، زیرا ما از کشف اسرار طبیعت به ارباب طبیعت تبدیل می‌شویم. ما دیگر تماشاگران منفعل رقص جهان نخواهیم بود، بلکه به طراحان رقص خلاق ماده، زندگی و هوش تبدیل خواهیم شد.

بخش اول کتاب «چشم اندازها» یک نگاه تکان دهنده به دنیای سایبری است که توسط میلیون ها سیستم اطلاعاتی کوچک نفوذ کرده است. بخش دوم نشان می دهد که چگونه رمزگشایی ساختار ژنتیکی DNA به انسان این امکان را می دهد که "توانایی خداگونه برای دستکاری زندگی تقریبا به میل خود" را داشته باشد. در نهایت، کتاب چشم اندازها بر آینده فیزیک کوانتومی تمرکز می کند، که در آن فیزیکدانان راه های جدیدی را برای دستکاری ماده و مهار انرژی کیهانی جهان کامل خواهند کرد.

آنچه چشم انداز میچیو کاکو را از علم آینده بسیار متقاعد کننده می کند - و بسیار متفاوت از پیش بینی های صرف اکثر متفکران - این است که بر اساس تحقیقات پیشگامانه ای است که امروزه در آزمایشگاه ها انجام می شود. کاکو معتقد است، ما می‌توانیم با دقت پیش‌بینی کنیم که مسیر علم بر اساس مسیرهایی که امروزه در حال شکل‌گیری است، چگونه خواهد بود. یک روایت هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد که تفکر بسیاری از موفق‌ترین دانشمندان جهان را برای کاوش در دنیای آینده گرد هم می‌آورد.

کتاب چشم اندازها

میچیو کاکو
میچیو کاکو، زاده ی 24 ژانویه ی 1947، آینده گرا، ترویج دهنده ی علم و فیزیکدان ژاپنی/آمریکایی است.کاکو در کالیفرنیا و در خانواده ای ژاپنی/آمریکایی چشم به جهان گشود. او از همان دوران مدرسه، عاشق و شیفته ی علم بود و در گاراژ خانه، آزمایش های عجیبی انجام می داد.در سال 1968، کاکو با بهترین عملکرد ممکن از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و به آزمایشگاه برکلی در دانشگاه کالیفرنیا پیوست و دکترایش را دریافت کرد. او کتاب های زیادی در مورد نظریه ی رشته ها و نظریه ی میدان کوانتومی نوشته است و یکی از محبوب ...
نکوداشت های کتاب چشم اندازها
Among the best of its genre to appear in recent years...What a wonderful adventure it is, trying to think the unthinkable!
در میان بهترین های ژانر خود که در سال های اخیر ظاهر شده است ... چه ماجراجویی شگفت انگیزی است، تلاش برای فکر کردن به غیرقابل تصور!
 New York Times Book Review New York Times Book Review

A roller coaster of an intellectual ride through the extraordinary world of black holes, wormholes, parallel universes, higher dimensions and time travel
یک ترن هوایی از یک سواری فکری در دنیای خارق العاده سیاه چاله ها، کرم چاله ها، جهان های موازی، ابعاد بالاتر و سفر در زمان
Philadelphia Inquirer Philadelphia Inquirer

Mesmerizing...
مسحور کننده...
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب چشم اندازها (لذت متن)