کتاب بلوغ

Maturity
(راهنمای والدین)
کد کتاب : 40651
شابک : 978-9641701095
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بلوغ اثر سیدحمید آتش پور

این کتاب، در واقع راهنمایی است برای درک بهتر شما از بلوغ و نحوه ی صحیح برخورد با تغییرات رفتاری، عاطفی و فکری نوجوان تان. متأسفانه این دوران علی رغم اهمیت و حساسیتی که دارد کمتر مورد توجه والدین قرار می گیرد.
به عنوان روان شناسانی که سال هاست با خانواده ها و نوجوانان مشاوره های فردی و گروهی انجام می دهیم، بر این باوریم که همان گونه که ریشه ی بسیاری از مشکلات دوران بزرگسالی افراد در دوران نوجوانی شان نهفته است، داشتن یک دوران بلوغ سالم توأم با شناخت به همراه حمایت آگاهانه ی والدین و درک کامل از روحیات حساس نوجوان می تواند زمینه ساز موفقیت و کامیابی فرد در دوره های بعدی زندگی باشد. کتاب حاضر، حاصل تجربیات حرفه ای، منابع و اطلاعات علمی در مورد دوران بلوغ و نوجوانی است و تلاش گردیده تا با زبانی ساده و کاربردی به جنبه های مختلف این دوران پرداخته شود. امید است مطالب این کتاب بتواندبه شما والدین گرامی و فهیم در درک بیشتر فرزند نوجوان تان کمک کند.

کتاب بلوغ

سیدحمید آتش پور
دکتر سید حمید آتش پور تحصیلات خود را تا دوره ی کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد خوراسگان ادامه داده و دکترای تخصصی خود را در واحد علوم تحقیقات اهواز به اتمام رسانده اند. در سال 1386 نیز دکترای تخصصی خود را در رشته ی مدیریت رفتار سازمانی، از دانشگاه راشویل اخذ کردند.