کتاب یک روز با آقا موش پستچی

Mr. Postmouse's Rounds
کد کتاب : 41420
مترجم :
شابک : 978-6008617358
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برنده جایزه کتاب کودک روت و سیلویا شوارتز سال 2016

برنده جایزه کتاب خوب کودکان سال 2018

معرفی کتاب یک روز با آقا موش پستچی اثر ماریان دوبو

در این کتاب تصویری شلوغ و پلوغ، آقای موش پستچی با احتیاط واگن خود را بار می‌کند و به راه می‌افتد تا پست‌های روزانه را برای همه ی حیوانات در مسیرش ارسال کند. از طریق نقاشی های مقطعی، خوانندگان می توانند در داخل هر خانه ای که آقای موش پستچی در آن توقف می کند، نگاه کنند، و بسته به حیواناتی که در آنجا زندگی می کنند، هر کدام از خانه ها و بسته ها متفاوت است. به عنوان مثال، سوراخی در وسط کف آشپزخانه ی خانه خرگوش ها وجود دارد که در زیر زمین به محل خواب و غذای آنها منتهی می شود. خانه ی فوق العاده بلند آقای مار دارای لامپ های حرارتی در تمام طول خود است. پرندگان در یک خانه ی درختی زندگی می کنند و خانم اختاپوس در یک کشتی غرق شده. خانه ی آقای خرس یک کندوی زنبور عسل روی پشت بام دارد که به یک لوله متصل است که عسل را مستقیما به آشپزخانه می آورد. اثاثیه ی خانه خانم پروانه به سقف چسبیده است.
نویسنده و تصویرگر برنده ی جایزه ،ماریان دوبوک، در جزئیات باهوش و خاص در نقاشی های خود استاد است تا هر حیوان و خانه کاملا تصور شده را در صفحه زنده کند. اگرچه این کتاب بسیار عجیب و غریب تر از واقعیت است، اما این کتاب فوق العاده ای برای آموزش کودکان در مورد ویژگی ها و تنوع زندگی حیوانات، از جمله زیستگاه آنها، نیازهای آنها، نحوه ی زندگی و آنچه می خورند بسیار مناسب و همچنین بسیار سرگرم کننده است. با توجه به اتفاقات زیاد در همه موارد، کودکان دوست دارند به تنهایی صفحات را بررسی کنند و هر بار چیز جدیدی را کشف کنند. همچنین احتمالا کودکان از این کتاب الهام می گیرند تا داستان‌های ساختگی خود را درباره فعالیت‌هایی که در خانه ی هر یک از حیوانات در کتاب انجام می‌شود بسازند.

کتاب یک روز با آقا موش پستچی

ماریان دوبو
ماریان دوبو (متولد 1980) نویسنده کانادایی و تصویرگر کتابهای کودکان و نوجوانان ساکن کبک است.وی در مونترال متولد شد و در دانشگاه دو کبک به مونترال در رشته طراحی گرافیک تحصیل کرد.اولین کتاب او La mer (2006) بود که به انگلیسی The Sea (2012) ترجمه شد. کتاب دوم او Devant ma maison به بیش از 15 زبان ترجمه شد. کتاب های او از آن زمان به 25 زبان ترجمه شده است. دوبو به عنوان بخشی از جشنواره آبی متروپولیس، تعدادی کارگاه در کتابخانه های مونترال برگزار کرد. در سال 2015 ، او برای کارگاه های آموزشی در Encuen...
نکوداشت های کتاب یک روز با آقا موش پستچی
Every time we read this book, we noticed new things in the drawings. Fantastic!
هر بار که این کتاب را می خواندیم، متوجه چیزهای جدیدی در نقاشی ها می شدیم. خارق العاده!
Globe and Mail

This charming book begs to be reread to further delight in all the enchanting details
این کتاب جذاب التماس می کند که دوباره خوانده شود تا شما بتوانید از تمام جزئیات دلربای آن لذت بیشتری ببرید.
School Library Connection

قسمت هایی از کتاب یک روز با آقا موش پستچی (لذت متن)