کتاب می خواهد چشمانش باز باشند

Mikhahad Cheshmanash Baz Bashand
کد کتاب : 42646
شابک : 978-6009289516
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1390
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب می خواهد چشمانش باز باشند اثر تیمور آقامحمدی

کتاب «می خواهد چشمانش باز باشند» حاصل فعالیت گروه داستان شهرستان ادب است. این مجموعه، اولین دفتر از آثار انقلابی شامل 13 داستان کوتاه به قلم نویسندگان موفق این موسسه است.
قصه های این مجموعه از میان ده ها قصه رسیده به شهرستان ادب با موضوع انقلاب انتخاب شده اند و آنچه مسلم است گزینش این مجموعه بسته به خلاقیت نویسندگان و ارائه زاویه دید نو درباره موضوع انقلاب اسلامی مربوط بوده است. داستان هایی که در آن پیش داوری و شعار زدگی به حداقل خود رسیده و داستان ها از پس آفرینش موقعیت های خود برآمده اند؛ اگر چه داستانها به واسطه پیوستگی موضوع به هم ربط پیدا می کنند اما به وضوح می توان تناسب تک تک آنها را با مخاطب درک کرد.
این مجموعه شامل 13 داستان کوتاه به نام های «کاش نرفته بودیم شمال: تیمور آقا محمدی / خواب و بیداری: محمود خداوردی/ برف همچنان می بارید: علی الله سلیمی / چهارشنبه :مرضیه فعله گری / آن روز های سرد: مهدی زارع / این و آن :راضیه غبیشی/ تکثیر پر درد سر:مرضیه سادات زکریایی / من ما مردم : حسن کی قبادی / می خواهد چشم هایش باز باشند : اکبر تقوی / تو همانی که بودی : مهدی رضایی/ آن توفان یک معجزه بود: مصطفی میرزایی پیهانی و چراغ خانه :مرضیه نفری» است.

کتاب می خواهد چشمانش باز باشند

تیمور آقامحمدی
تیمور آقامحمدی متولد سال 1361 در تبریز، دارایکارشناسي ارشد زبان و ادبیات فارسی می باشد. از آثار وی می توان بهمرا با دریاهای مرده کاری نیست (شعر و زندگی هوشنگ ایرانی)، نشر ثالث، 1390، هرگز به جنگ سیگار تعارف نکن (مجموعه شعر)، نشر ثالث، 1392،مادربزرگ پيام مُرده (مجموعه داستان كوتاه)، شهرستان ادب، 1394 اشاره کرد.
دسته بندی های کتاب می خواهد چشمانش باز باشند