کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد

Your Baby's First Year for Dummies
کد کتاب : 44404
مترجم :
شابک : 978-9644082788
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد اثر جیمز گی لرد

همه چیزهایی که والدین جدید و باتجربه باید در مورد 12 ماه اول زندگی نوزادشان بدانند تا بهترین شروع زندگی را برای آنها رقم بزنند
هر سال بیش از 4 میلیون نوزاد در ایالات متحده متولد می شوند - و اولین سال زندگی یک نوزاد یک زمان شاد، چالش برانگیز و گاهی اوقات طاقت فرسا است. این کتاب به عنوان یک راهنمای کامل برای دوازده ماه اول کودک عمل می کند، از کارهایی که باید هنگام رسیدن از بیمارستان به خانه انجام داد تا تغذیه، حمام کردن و خوابیدن و ارائه محرک های مناسب برای پیشرفت بهینه.
این راهنمای جامع و در عین حال ساده می‌تواند به مادران و پدران تازه کار یا حتی باتجربه کمک کند تا به دنبال نکات و توصیه‌هایی برای کمک به همه ی جنبه‌های رشد کودک خود باشند. در طول سال اول کودک، گاهی اوقات همه چیز خوب پیش می رود: کودک خوب می خوابد و غذا می خورد، او به موقع به نقاط عطف می رسد، و شما مراقبت از کودک را با کار یا خانه داری متعادل می کنید. باز هم، مواقعی وجود دارد که همه چیز عالی نیست. این کتاب بدون اصطلاحات، ماه به ماه نگاهی واقع بینانه دارد به اینکه اولین سال تولد کودک چگونه ممکن است باشد. اگر باردار هستید و به این فکر می کنید سال اول تولد نوزاد چگونه خواهد بود، این کتاب برای شما مفید خواهد بود. اگر شما زایمان کرده اید و می خواهید بدانید ماه های پیش رو چه خواهد بود نیز این کتاب به شما کمک کرده خواهد کرد
کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد مجموعه ای از نکات در مورد هر جنبه ای از رشد فیزیکی، عاطفی و اجتماعی کودک است که به شما توصیه هایی در مورد موضوعاتی مانند زیر می دهد:

پیوند با کودک
شیردهی
اولین معاینه نوزاد
معاینات نوزاد در دو ماهگی، چهار ماهگی، شش ماهگی، نه ماهگی و دوازده ماهگی
عادات خوابیدن
دندان درآوردن
ایمنی اسباب بازی کودک و جلوگیری از صدمات
آماده سازی غذا و آلرژی های غذایی
با کودک خود سفر کنید
نشانه های بیماری های رایج
برنامه ریزی جشن 1 ساله کودک
و خیلی بیشتر

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد

جیمز گی لرد
دکتر جیمز گی لرد دارای یک گواهینامه هیئت مدیره دو در کودکان و طب داخلی است و از سال 1997 در پزشکی خصوصی در Burnt Hills مشغول به کار است. وی فارغ التحصیل سال 1988 دانشکده پزشکی آلبانی است، وی همچنین از سال 1993 تا 1997 به عنوان استادیار خدمت می کرد آموزش وی شامل دستیاری در کودکان و طب داخلی است. وی همچنین یک سال (93-1992) را به عنوان رئیس مقیم اطفال گذراند. گی لرد در تمرین خصوصی خود به آموزش دانشجویان پزشکی ادامه می دهد.