کتاب مشاوره در مدارس

Counselling in Schools
کد کتاب : 45035
مترجم : رعنا سوادکوهی
شابک : 978-6005510478
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مشاوره در مدارس اثر رابرت بور


کتاب مشاوره در مدارس با نمونه‌های واضح، گفتگوهای درمانی و نکات قابل تأمل، کتاب راهنمای بسیار کاربردی و در دسترس برای کمک و حمایت از جوانانی است که هم در خانه و هم در مدرسه یا دانشگاه با مشکلاتی روبرو هستند. دنیس لاین با پوشش مسائلی از عزت نفس پایین و تمایلات جنسی گرفته، تا سوء مصرف مواد و پرخاشگری، از روشی از مشاوره تلفیقی مختصر استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه یک درمان با زمان محدود می تواند به طور موثر در یک محیط اغلب تحت فشار و با زمان محدود کار کند.
اگر می‌خواهیم از تنبیه، نظارت بر فرار از مدرسه و ایجاد حس گناه در نوجوانان فراتر برویم، باید به جوانان خود نه فقط در آغوش گرفتن، بلکه مشاوره ماهرانه توسط افرادی که می‌دانند چه کاری دارند انجام می‌دهند، بدهیم. در محیط مدرسه، جایی که زمان کوتاه است و حفظ محرمانگی دشوار است، این کار آسانی نیست، اما مشاوره در مدارس راه‌های انجام آن را توضیح می‌دهد. در این کتاب تصاویر و داستان های حکایتی از کار نویسنده با کودکان وجود دارد. در این زمینه عملی، به نظر می رسد که نکات و تکنیک هایی که او ارائه می دهد معنای واقعی دارد و این چارچوب جالبی برای دیدگاه ها و موضع گیری های او فراهم می کند. فصل جدیدی در مورد خشم، پرخاشگری و خشونت شامل تصاویر و نمونه های موردی بوده و مبحثی روشنگر، پر جنب و جوش و تکان دهنده است. موضوعات مطرح شده در این کتاب همه با هم مرتبط هستند و برای همه تمرین کنندگانی که با نوجوانان کار می کنند می تواند جالب باشد.

کتاب مشاوره در مدارس

رابرت بور
پروفسور رابرت بور (متولد: 13 اکتبر 1959) مدیر DCC است. او یک روانشناس بالینی، مشاوره ای و بهداشتی ثبت شده در شورای مراقبت های بهداشتی و حرفه ای و یک روانشناس هواپیمایی است. وی همچنین عضو انجمن روانشناسی انگلیس و عضو انجمن روانشناسی آمریکا است.