کتاب افسانه ها و قصه های ملل (افسانه های مردم روسیه)

Favorite Russian Fairy Tales
کد کتاب : 45378
مترجم :
شابک : 978-9642221097
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1946
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب افسانه ها و قصه های ملل (افسانه های مردم روسیه) اثر آرتور رانسوم

فرهنگ عامیانه روسیه مملو از داستان های جادویی برای کودکان است. داستان های جادوگران و جادوگری، سفرهای خطرناک، حیوانات خردمند، غول های ترسناک و شاهزاده خانم های زیبا. این مجموعه گزیده ای از شش تا از محبوب ترین داستان ها را ارائه می دهد. برخی شباهت به افسانه های عامیانه اروپای غربی دارند، در حالی که برخی دیگر موجودات عجیب و غریب و موقعیت های منحصر به فرد تخیل روسی را معرفی می کنند. از جمله شخصیت های خیال انگیزی که خوانندگان جوان در این داستان ها با آن ها مواجه خواهند شد، پرنده افسانه ای آتش است. سادکوی سنتور نواز، که موسیقی او می تواند تزار دریا را به رقص وادار کند. بابا یاگا جادوگر دندان آهنین و بسیاری دیگر.
نویسنده بریتانیایی آرتور رانسوم (1884-1967) این داستان های معتبر را از داستان نویسان دهقان در سفرهای خود به روسیه در اوایل قرن بیستم گردآوری کرد. سپس آنها را به انگلیسی بازگو کرد.

کتاب افسانه ها و قصه های ملل (افسانه های مردم روسیه)

آرتور رانسوم
آرتور میشل رانسوم (18 ژانویه 1884 - 3 ژوئن 1967) نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی بود. وی بیشتر به خاطر نوشتن کتابهای کودکان در مورد ماجراهای تعطیلات مدرسه در کودکان، پرستوها و آمازون ها، بیشتر در منطقه دریاچه و نورفولک است. این کتاب ها همچنان محبوب هستند و پرستوها و آمازون ها اساس صنعت گردشگری در اطراف ویندرمر و کونیستون واتر، دو دریاچه رانسوم است که به عنوان دریاچه خیالی کشور شمالی اقتباس شده است.وی همچنین در مورد زندگی ادبی لندن و روسیه قبل، در حین و بعد از انقلاب 1917 نوشت. ارتباط او با رهب...