کتاب همه می تونن زرنگ باشن 2

Everyone can be smart
(تمرینات ویژه برای پرورش استعدادهای کودکان)
کد کتاب : 45778
شابک : 978-6008283362
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 37
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب همه می تونن زرنگ باشن 2 اثر نرگس تبریزی

اگر به دنبال کتاب جذابی هستید که استعداد کودکانتان را پرورش دهد هرگز کتاب "همه می تونن زرنگ باشن 2" را از دست ندهید. این کاب می تواند یک هدیه جذاب و آموزنده برای کودکان باشد. این اثر به کودکان کمک می کند که تخیل بهتری داشته باشند و بتوانند از هوش خود بهره بیشتر و با کیفیتی ببرند. کتاب همه می تونن زرنگ باشن نوشته نرگس تبریزی است که مدت ها در این حوزه فعالیت می کند. . این جلد در جهت ارتقای سطح یادگیری و توانمندسازی بیشتر کودکان و با این اهداف طراحی شده است: هماهنگی حرکتی – دیداری، ارتباطات فضایی، تشخیص شکل از زمینه، پایداری یا ثبات شکل، طرز قرار گرفتن شکل در فضا، شباهت ها و تفاوت ها. در صورتی که کودک در اجرای هر یک از تمرین ها دچار مشکل باشد، باید عواملی مانند محیط فیزیکی، ضعف انگشتان دست، غلبه ی طرفی و عدم هماهنگی مناسب در عملکرد کودک را مورد برسی قرار داد. کتاب همه می تونن زرنگ باشن (جلد دوم) نوشته نرگس تبریزی است که توسط نشر "فراروان" منتشر شده است. این جلد دوم ادامه ی تمرین های جلد اول، اما در سطحی دشوارتر است نرگس تبریزی در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۵۲، در شهر بجنورد به دنیا آمد. پدرش دکتر مصطفی تبریزی متولد بجنورد، از چهره های برجسته‌ی مشاوره و روانشناسی ایران است. مادرش، سوری یزدیان، متولد یزد، خانه دار است. او دومین فرزند خانواده، با دو برادر و یک خواهر است.

کتاب همه می تونن زرنگ باشن 2

نرگس تبریزی
نرگس تبریزی متولد سال 1352، نویسنده، پژوهشگر، درمانگر اختلال یادگیری کودکان، معلم و مشاور مدرسه، و نقاش می باشد.وینویسنده ۹ عنوان کتاب در زمینه‌ی پرورش توانایی های کودکان ونویسند‌ه‌‌ی کتاب پرفروش ” همه می‌تونن زرنگ باشن” که تا کنون جلد اول آن ۴۱ بار و جلد دوم آن ۴ بار تجدید چاپ شده است، می باشد. همچنین کتاب پرورش توانایی های ذهنی و یادگیری وی۲۰ بار تجدید چاپ گردیده است.
قسمت هایی از کتاب همه می تونن زرنگ باشن 2 (لذت متن)
اغلب به اشتباه تصور می شود که غلط های دیکته نویسی کودکان، ناشی از کم دقتی است. در صورتی که بررسی این غلط ها حاکی از این واقعیت است که کودک در ادراک دیداری دچار ضعف است. چنین کودکی مثلا به جای «توپ» می نویسد «توت». بررسی دقیق غلط های دیکته نویسی، می تواند ما را در تشخیص این که کودک دچار کم دقتی است و یا مشکل ادراک دیداری دارد، یاری کند.